Gå til innhold

Hvor ofte kjenner dere liv i uke 19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 19 og jeg kjenner ikke like kraftige spark hver dag. Av og til er det kraftige spark og av og til er det litt sånn som leamus, og noen dager er jeg usikker på om jeg kjenner liv i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjent noe enda jeg..Er jo sånn til å begynne med,man kjenner det noen dager,andre dager ikke..Håper jeg føler noe snart da..

Skrevet

Det er veldig varierende her også :)

Skrevet

Jeg kjenner skikkelige dult hver dag.

Skrevet

Hver dag da jeg var i uke 19, kjente etter hver kveld når jeg hadde lagt meg.. :) Greit å følge med..

Skrevet

veldig forskjellig, venter nå mitt tredje barn og var veldig bekymret, men det begynnte å merktes hver dag rundt 19- 20 uke. Jeg har morkaken ytterst mot magen og det er som en støt pute for slag ha- ha. kjenner nå hver dag ( uke 23) men det er svake slag enda.

Skrevet

kjent liv vær dag siden uke 16 ca :):) utroli deilig å kjenne de første sparkene på dagen :):)

uke 20 nå =)

Skrevet

Har kjent liv hver dag i en uke nå :) Er 15+2

Skrevet

Hos meg var det også litt forskjellig kva eg kjente, men kjente liv kvar dag. Sjeldan KRAFTIGE spark (dei har ikkje kome før no i det siste), men små dult og den leamusen...

Det er heilt vanleg å ikkje kjenne kvar dag, eller at det kjennes forskjellig ut - det kjem heilt an på korleis babyen ligg og kor h*n sparkar. Ikkje noko å bekymre seg for i alle fall!!

Skrevet

Kjente ingenting i uke 19 jeg, første sparket kom når jeg var 20+0, siden da har jeg kjent hver dag :o) er nå 26+2...

Skrevet

Veldig varierende hvor mye jeg kjenner... noen dager er han kjempeaktiv på morra'n og på kvelden. Andre dager er det ganske rolig - som f.eks i dag...

Skrevet

Jeg kjenner spark hver dag, men er veldig varierende hvor mye og hvor sterke. Noen dager kjenner jeg nesten ingen, men har hørt at det er helt vanlig at det varierer såpass tidlig i svangerskapet (19+1). Har kjent spark ganske jevnlig siden uke 15:)

Skrevet

jeg kjenner fremdeles ikke noe som jeg er helt sikker på er spark jeg.

Men det føles jo som om det.. ehm.. ruller rundt i magen min hele tida, så jeg får ta det som liv eller.no.

men er ikke fornøyd når jeg er heelt sikker jeg da..

Kan jo bare være tarmtrøbbel for alt jeg vet, det jeg kjenner...

Skrevet

er forresten i uke 20:)

Skrevet

Kjenner hver dag, og i dag fikk også pappan kjenne et lite spark på utsiden for første gang:-) Er akkurat 19 uker i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...