Gå til innhold

Melder meg inn i oktoberklubben


Ginger-mor

Anbefalte innlegg

Oktober en en fin måned:) Fikk positiv test idag, første forsøk etter at jeg mistete i slutten av november. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder meg oxo inn i dag... :) Fikk vite at jeg er gravid forrige tirsdag, det var veldig uventet og jeg er totaltforvirra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen til dere begge!! :)

Så utrolig kjekt at vi stadig blir flere.

Krysser fingrene (for oss alle :)) på at det går bra!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen:o)

 

Håper vi blir en aktiv gjeng her i oktober klubben. Jeg har termin 1.oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er student, hva studerer du??

Jeg går 3. året på allmennlærer, har 1,5 år til jeg er ferdig utdannet. Har også en MA bak meg, er nå gravid igjen og vi venter vårt første barn. :) Håper det skal gå bra denne gangen, håper for oss begge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Skal faktisk bli lærer jeg også! I norsk som andrespråk og engelsk. Tar siste semester med fag nå, så mangler jeg bare PPU. Tidspunktet passet så perfekt forrige gang jeg ble gravid ... Da hadde jeg termin i sommerferien og planla å være hjemme ett semester før PPU begynte. Nå tenker jeg så det knaker på hvordan jeg skal legge opp løypa.

 

Men det er alltid en måte å ordne det på, ikke sant? Hvordan gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse