TORO-husmor Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 ...kan jeg anbefale den danske filmen Drømmen (på dvd). Om en gutt, hans familie og kampen mot et autoritært skolevesen på 60-tallet. Fin, varm og rørende. Og innimellom til å bli skikkelig sint av. Så den i gårkveld og var igjennom hele følelsesregisteret i løpet av knappe to timer. Nå er det ikke sikkert dere har like aktive tårekanaler som meg da. ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Flott, da får jeg leie den igjen. Leide den på onsdag, men fikk ikke tid til å se den dessverre, men da e det på`an igjen, på`an igjen...........;-)) Om dere vil se film med hele følelsesregisteret koblet inn så se The White Masai - da var jeg gjennom alle sammen:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Har ennå ikke funnet den filmen.....
Ronja65 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Vi såg en annen bra dansk film i kveld, nemlig...Etter bryllupet.. kjempebra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Ja, Etter bryllupet er knallfin, og Mats Mikkelsen er som alltid fin:-))
Natteravnen* Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Etter som åra går blir mine tårekanaler berre meir og meir aktive.....treng snart berre å sjå ei gla-nyheit på tv, så er det gjort.....Kanskje best å sjå kun grøss for min del...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå