Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 jeg lurer på hva d er som gjør til at maqnge s.m ikke kan respekter at han har hadd en fortid. s.m til min sønn snakker ikke å helse3r ikke på oss når vi møtes.. er hun hjemme blir jeg stoppet på trappa er hun borte så er jeg velkommen inn på en kaffe sup. nå har min sønn vert der å fårtalt at han skall bli storebror igjen. d likte hun ikke. da svarte hun: d er jeg som skal ha flest barn. di har 2 barn sammen å no venter også di sitt 3. gutten min føler seg veldi dåli behandla. Jeg lurer på hvordan di kan gjøre d sånn mot storebroren til sine barn.. er ikke ungene sin feil at mor å far ikke lenger er..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Ja kvinnfolk... er ikke alltid de mest modne og voksne vesner. Selvom det nok er mange stemødre som ikke klarer tanken på at typen har en fortid. Er det også mange b.mødre som ikke klarer tanken på at xen har funnet en ny og er lykkelig. Selv er jeg sm og min situasjon er helt omvendt av din. min mann har en datter på 5, vi har vært sammen i 4år(de var ikke sammen når hun var gravid og jeg har ikke noe med bruddet å gjøre.) og b.moren sier ikke hei til meg nekter å se på meg hvis vi skulle være på samme sted. Når vi henter og leverer datteren blir han bedt inn og jeg er ikke velkommen... hun snakker dritt om meg til ungen og alle andre og prøver å gjøre det mest vanskelig for oss. prøver å få datteren til å si til far at han må bli sammen med henne for da blir hun glad... står kliss naken og spriker når han henter så både han og datteren ser rett inn i der datteren kom ifra... og lista er laaaaaaang med andre umodne og ansvarsløse handlinger.. Og hun skjellte ut typen når jeg ble gravid og ble kjempe sur i flere uker... Oj nå ble det mye om meg her prøver bare å si at det er like ofte det er b.moren som s.m som ikke klarer å holde seg voksen og oppfører seg utrolig umodent.. Huff det er så leit for sønnen din da, men hva sier faren? klarer han ikke å sette dama på plass... hun må jo være utrolig sjalu på hans fortid med deg og dominert av den følelsen, når hun ikke klarer å oppføre seg som folk en gang...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 hei å takk før svare du har d vist ikke enkelt du hæller nei.. d e væll mange i samme båt. du nevnte faren hehe han er ikke mann nåkk til å si ifra.Jeg vet ikke om han er i denne verden når han er hjemme der.. som min sønn sier ligger pappa mye å sover eller sniker seg til timene m å sitte på datan.. Jeg håper får din del at din samboer sier ifra da
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Uff, for en dårlig oppførsel. .. Skjønner at det må være vondt for deg! sønnen din trenger og fortjenner jo en bedre behandling når han er hos pappan sin.... ja, samboeren min sier ifra, men han prøver mest mulig å ikke starte noen krangel foran datteren for at hun ikke skal bli lei seg og det uttnytter jo moren til de grader... Han sender henne ofte en melding etterpå, men han og jeg er liksom blitt så vant til at hun oppfører seg helt merkelig så vi prøver begge å overse det og heller fokusere på stedattern min og at hun har det bra. Stedatteren min sier også ifra til moren hvis hun snakker stygt om meg og/ eller faren, det er ikke noe jeg har bedt henne om. Men hun blir sint på mamman sin når hun gjør det...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Gud bedre......... Hvor gamle er dere???
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 javel... hva mener du med det? Du er ute etter å dømme og å provosere kanskje? Det er bare å ta turen til kranglesiden hvis du føler et slikt behov.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Jeg synesd et høres ut som stemoren til din sønn er veldig usikker på seg selv jeg.. - Og jeg må innrømme at hadde jeg vært deg hadde jeg synes veldig synd på henne.. - Ikke vært bitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå