Gå til innhold

21,5 mnd mellom - søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om vi trenger søskenvogn når mini kommer i oktober? Storesøster vil da være 21-22mnd og har full plass i barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir 21mnd mellom våre og ja, vi skal ha tvilling vogn....

selv om jeg har søkt snuppa inn i 50% b.hagen :o)

Skrevet

Har 20 mnd mellom mine og full barnehageplass til eldstejenta og søskenvogna var en god investering for å si det slik.

Uansett hvor flink eldstejenta di er til å gå er det vanlig at de vil gjøre det babyen gjør, nemlig sitte i vogna:-)

Jeg håper vi kanskje kan gå over til søskenbrett til sommeren, da er storesøster 2.5 år..

Skrevet

Mellom mine er det 24 mnd, og hadde søskenvogn mest pga at minsten ble født i januar. Så regnet med det ble litt vanskelig å gå. Vognen har blitt godt brukt til tider. Og den blir brukt enda. Nå er hun største 4 og hun minste 2. De er så trøtt om morran, så å få hun største til å gå til barnehagen er ikke alltid like lett. Og de koser seg veldig, selv om jeg ofte triller på tom vogn. Og var veldig kjekk på feie i sommer. Både til unger, min mann har to barn ei på 5 og ei på 9. begge slappet av i vognen av og til da vi var i dyreparken. Og ypperlig å bruke om en er på ferie og har mye pikk pakk med seg.

Så vår vogn har blitt brukt mye, men en må igrunnen se ann bruksområdet selv om en har behov for. Vi har gått frem og tilbake til barnehage og byen. Går en lite er det vel ikke bruk for det.

Skrevet

Ja det er godt ha! 22 mnd mellom eldste - og mellomste Blommangutten - ble mye brukt. Selv når minste Blommangutt kom ble vogna brukt til mellomste og minste ( 4 år mellom)

Jeg kjøpte sånn vogn der de sitter etterhverandre (bakerste kan ligge helt flatt - og man kan sikkert bruke en softbag der og man har)

Den var superpraktisk på kjøpesenter - ikke verdens beste til turvogn, men det gikk. Skulle jg kjøpt nå hadde jeg nok muligesn kjøpt phil og ted vogna - den er fin den.....

Skrevet

Hvilken vogn hadde du da? Har sett litt på Jane Power Twin. Noen som vet om det plass til softbag i bakerste på den.

Skrevet

ABC design er søskenvogna vi har - litt små hjul - men ikke så små som paraplytriller da - svingbare hjul foran ;-)

Skrevet

Det er 22 mnd mellom mine, og vi har hatt god nytte av Phil og Ted-vogn. Anbefales.

Skrevet

blir det ikke kaldt på Phil og Ted-vogn "amarie", for babyen som ligger langt nede? Ikke mange som kan beundre babyen eller :-)

Skrevet

Ikke akkurat vogna å vise fram babyen med, kanskje. :-)

Synes også ungen ligger langt nede, og da hun ble stor nok til å sitte i vogna syntes jeg det ble veldig åpent på sidene, pluss lite utsikt. Men sånn er det når vi har valgt den vogna. Ville ha en som var smal, dessuten tar den ingen plass sammenklappa.

Skrevet

det er ikke babyen som skal ligge nederst, det er smårollingen. babyen skal ligge i hoveddelen. den største skal sitte under eller over, alt ettersom. det var det de viste meg i butikken i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...