Gå til innhold

Klessjopping og fasong på ammekroppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm litt komisk dette her, jeg ser fremdeles på slike klær som jeg kledde godt før jeg ble gravid, ikke bare at jeg ser på men jeg prøver også og blir stadig like forundret når det ikke passer liksom....og jeg lurer på "hvem sin kropp" jeg har for tiden.....=0)

Ja, ja det er vel bare en overgang.

For å få litt fortgang på overgangen så har jeg meldt meg inn i vg sin vektklubb. Det fungerer godt synest jeg! <3 mannen nevnte også at han selv merker effekt av å "leve med meg" etter vel en uke med litt mer sunn og kjempegod mat og mat hver 3. time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det omvendt,hehe.jeg skulle gitt alt for å kle di klærne jeg kjøpte under graviditeten.men kg raste av,og jeg ser nok en gang ut som en vandrende stokk....hvor ble det av formene og puppene??? har noen sett di?? jeg liker ikke å være spinkel og tynn jeg..liker ikke det jeg ser i speilet heller.usj...

men,jeg skal heie på deg jeg =) er sikker på at du når dine mål =0)

Skrevet

Samme kroppsfasong her også... Har gått fra å være ei pære til å være et skikkelig eple ;-) Og klær som passet meg før ser ikke noe særlig ut lenger. Jeg var jo så glad for å få større pupper, men hva er vitsen så lenge resten av overkroppen også blir to størrelser større?

Synes det er så mange som sier at kiloene bare raste av mens de ammet. Vel, ikke her i gården, nei. :-P

Men lillegutt er jo absolutt verdt det, da. Og noen modell har jeg aldri vært...

Skrevet

Hehehehe.................jeg slår rett og rett et slag for de gode gamle husmorvikarfrakkene jeg;-)))

Skrevet

Å ikke snakk om klær engang!!! Et sørgelig kapittel her i gården ;-(((

Skrevet

Det er nettopp da de gode gamle husmorvikarfrakkene kommer inn ser du;-))

Skrevet

Høres kjent ut. Snakket med 2 åringen om løst og fast her i helgen og blandt annet om det at lille Leo skal begynne i barnehagen over påske. Dette gledet da selvsagt storesøster seg til for da skulle hun passe på Leo selvsagt. Men så skjønte hun at mamma skulle på jobb igjen og spontant kommer spørsmålet;

"Mamma, hva skal du ha på deg da...?"

Klok liten snupp jeg har... Tror overgangen fra nedgulpet hjemmehabit til travel Tårnfrid krever en viss innkjøpsrunde. Ikke mye som passer fra tidligere her, nei!

Skrevet

Hehe... Nesten så jeg gruer meg til Jojo begynner å prate og blir litt større... Med de blikkene hun bruker å sette i meg, så blir jeg nesten nervøs på tanken ;-)))

Skrevet

Hehe, de kan få sagt det, de søte små! Vi snakker mye for tiden om det å være snill og ikke erte andre, og blant annet vet de at det ikke er pent å si til noen at de er tjukke - "for da kan de bli lei seg!"

Så her forrige dagen ved formiddagsmaten sa den nesteldste revungen til meg som en fortsettelse at: "Vi sier ikke til mamma at hun er tjukk, for da blir hun jo lei seg."

"Hva! sa jeg - jeg er vel ikke tjukk, vel?"

"Jo mamma, det er du - du har en tjukk mage!"

Og det var de andre revungene helt enige i - så det er mulig at de ser meg fra en annen vinkel enn jeg gjør selv - jeg passer bl.a. på at jeg holder magen _godt_ inn hver gang jeg passerer et speil, og da ser man jo ikke så verst ut..................c",)

Skrevet

Hva mener du med det, Klatten.... Jeg trenger vel ikke noe frakk jeg!!! Jeg har bare ikke rukket å kjøpe nye klær ennå.... For jeg er jo sylslank!!!!!!

......ihvertfall nesten.... ihvertfall i hodet mitt..... eller....???

søren ;-(

Skrevet

Hva med ammeburka? Sitter her og er litt kreativ nå. Mulig det hadde vært bedre om jeg hadde gått og lagt meg eller gått meg en sen kveldstur, men så smart er jeg nå trossalt ikke...

Skrevet

hehehehe... Ammeburka ja ;-)))

Skrevet

Er jo litt fornøyd da, det er jo eneste gangene jeg har litt pupper å skryte av:-)

Har stort sett gått ned ganske mye ved amming så klærne passer.

Ihvertfall bukser ol.

Verre med pølsen som ligger fint rundt magen....men den får vi trimme vekk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...