glad1977 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Jeg og samboeren min har svært vanskelig for å bli enig om hvilket navn vi skal gi vårt lille vidunder som forhåpentligvis kommer når som helst. Hva synes dere? Jeg har dessuten veldig lyst til at hun skal hete Frida, men samboeren min er ikke så begeistret :-( . Hvordan skal jeg få overtalt han???
mayaya Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Maren :-D Frida er for mannen min for evig forbundet med "Frida - med hjertet i hånden", jeg tror han får spyfornemmelser hver gang han hører navnet.. Trist, for jeg synes også det er et pent navn... Men nå kommer det en gutt da :-)
Kris. Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Vi har både Emily og Frida på lista. Tror det blir Emily, har en Philip fa før av. Synes det er fint sammen.
(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 koffer ikke Maren Emily? eller Frida Emily
kokko Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Jeg hadde gått for Maren... men det er fordi at det er så mangen som hetter Emily eller emilie, emma her i området... jeg hadde heller ikke valgt Frida men det er fordi jeg tenker på Frida med hjerte i hånden...
(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 vi hadde tenkt på Frida Sofie.. vi likte Frida veldi godt også..men fant ut at mange her heter d..så vi ombestemte oss =)
2 gutter og 1 jente Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Vi hadde bestemt oss for aa kalle Emily om det ble ei jente. Men foreloebbig tyder alle UL bilder paa at det blir en liten Jonas! Jeg syns ihvertfall Emily er et nydelig navn!
Gjest otilie79 **fødeklar ** Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Må også si Maren. Har falt helt for det navnet, men hadde gitt sambo den ære av å bestemme navn. Og han har falt helt for Nora, så da blir det det.
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 4. februar 2007 #12 Skrevet 4. februar 2007 Fine navn alle tre, men Frida er finest synes jeg. Emily er også nydelig;-)
candymams Skrevet 4. februar 2007 #13 Skrevet 4. februar 2007 Emily, uten tvil synes jeg :-) Har alltid likt det navnet. Er skrevet en sang om en jente som drar til Hollywood som heter Emily og hvor de synger en dag skal navnet ditt skinnet høyt oppe på en sølv skjerm, men husker ikke hvem som synger den. Kjempe fin sang og kjempe fint navn.
Kris. Skrevet 4. februar 2007 #15 Skrevet 4. februar 2007 Mange som heter Emily???? Da har jeg virkelig helt misforsått! Emilie er det mange som heter....
Har fire go`inger Skrevet 4. februar 2007 #16 Skrevet 4. februar 2007 Emily er finere enn Maren, synes jeg Men enig med deg at Frida er veldig fint
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #18 Skrevet 4. februar 2007 Maren, Emily blir for "engelsk" for meg... Og du kan heller ikke overtalle pappa'n til at navn han ikke liker.. Tenk om han hadde prøvd å overtale deg til et navn du mislikte..?
'***mamma til to engler*** Skrevet 4. februar 2007 #19 Skrevet 4. februar 2007 Emily er finest! vår lille nyfødte jente heter det!
3 sjarmtroll <3 Skrevet 4. februar 2007 #24 Skrevet 4. februar 2007 Helt klart Emily. Synes det er nydelig :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå