Gå til innhold

Skal vi lage en "Bergens-tråd"?

Anbefalte innlegg

velkommen til oss her på "bergens-tråden"

ikke alle her som bor i bergen kommune, men alle bor ganske nære.

Har ik hørt noe om voss sykehus, men var på haukeland sist, og var kjempe fornøyd, så jeg skal på storken denne gangen oxo.

Er vel kanskje snart på tide å begynne å diskutere en møte eller noe, lunch, eller en kaffe eller hva folk måtte ønske.

JEg er sykemledt og går hjemme og kjeder meg om dagene.

Andre som meg?

Fortsetter under...

Hei hei alle sammen!

Har nettopp funnet dere ! Kjempe koz!

Jeg er en "jente" kaller meg det ennå. Er 28 år klare kanskje og bli 29 før babyen kommer!Har termin 17september og har selv bursdag 27. Men hvis jeg skal gå like lenge som med nr. 1 blir jeg gående til 02.10 Har allerede regnet det ut! + At eg forbereder meg litt på den datoen , slik at tiden etter termin ikke ska bli så tøff som sist.

Bor i Åsane, og har en sønn på 5år fra før. Han gleder seg veldigt til og bli storebror og har allerede bestemt navn ! Så her kommer en liten Spiderman.

Kjekt og se at det var så mange fra Bergen med termin i september, er noen av dere på samme dato da?

Jeg vil være med, jeg vil være med!! For en produktiv gjeng :-)

Jente (vi er jo det er vi ikke?), 29 år, bor på Minde, i morgen er det 15 uker og dette er vårt første barn. Kjeder meg på jobb og da er det greit og synke inn i denne verden hvor alle har ganske likt fokus ;-)

Vi skal til jordmor på Landås Helsestasjon på tirsdag. Noen som har noen erfaringer derfra enda?

Vi har enda ikke fått brev fra Haukeland, selv om vi snakket med de på telefon for to uker siden og allerede da hadde fått tildelt time for UL - går visst ikke så kjapt.. Så ikke fortvil - dere er nok i systemet...

Gleder meg til fortsettelsen på denne tråden. Og ikke minst - kos dere i solen i helgen!!

l1ch1

Kaster meg inn i det igjen.

Jeg er en 26 år jente som bor på Damsgård. Venter tredjemann på bursdagen min 26 september. (Har en jente på 4 og en gutt på 2). Hører til Solheimsviken helsestasjon. Og skal på UL 25 april.

Er klar for treff, men helst på kveldstid for min del ettersom jeg er i full jobb. Er det mulig å kaste ut en aktuell dato og tid for å sjekke stemingen? Onsdag 11.04 (like over påske) kl 20? Noen som har forslag om et passende sted?

Annonse

Hei igjen

Har ingenting å klage på etter første besøk på Landås Helsestasjon. Jordmoren vi har fått tildelt var hyggelig og tok seg god til til oss. Vi har allerede satt opp timer for både mai og juni og vi er satt opp på liste over de som skal på svangerskaps/fødselsforberedende-kurs (det var visst fulltegnet helt til august- kanskje greit å merke seg). I tillegg er det jo greit å se hvor man eventuelt også skal gå med babyen etter at den ikke lenger er i magen ;-) Vår opplevelse av det var i alle fall kun positiv.

• 2 uker senere...

Hei jenter!!!

kjekt å treffe flere bergensere i samme terminklubb :)

jeg blir 23, og venter førstemann 10. sept...

Bor for øyeblikket på nordnes, men vi flytter nok opp igjen til os før den tid...

Skal på første ordinære UL på fredag! blir spennende :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...