Gå til innhold

Noen som har babyer som kjeder seg fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt lille nurk på snart 4 mnd. har blitt helt umulig. Før elsket han å sitte i vippestolen foran tv, ligge på teppet på gulvet, under babygymmen sin, nå er det 2-3 minutter, så begynner han å sutre, jeg flytter rundt på han hele tiden, er til å bli gal av....Håper dette bare er en fase og at det går fort over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen trøst her, men begynte rundt 4 mnd å bli "verre", er sånn fremdeles :-/ Håper det går seg til. Han er ganske krevende av seg!

Skrevet

Hei! sånn har min gutt også vært i perioder, er ofte rett før han lærer seg noe nytt! han var kjempeflink å ligge på gulvet, men plutselig begynnte han bare å sutre.. så lærte han seg å snu seg på magen, og da ble de enda verre! helt til han lærte seg å rulle tilbake, da hadde vi en rolig periode igjen :) Nå er det pån igjen med sutring for han står på alle 4 og prøver å krype.. Kjøpte en barne cd da, den fenger han litt! og ofte må jeg barre legge han på ryggen og gi han en biteleke, for det kommer jo hele tiden nye tenner som klør! kan jo være tennene som plager din også, de kan begynne å klø lenge før de bryter gjennom, prøv og smør på dentinox, fås uten resept på apoteket.

Skrevet

Mini og er slik, han er 7 mnd. Har vært en urolig baby fra starten av:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...