Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hva gjør mannen da? Min mann spretter opp av sengen, inn på badet for å vaske seg, også er det ut i hagen for å ta seg en røyk. Jeg har sagt det til han, at kosen etterpå er halve opplevelsen for meg, men det glemmer han tydeligvis fort.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 vi nusser og koser LITT,så går jeg på do,og så sover vi...har somoftest sex sent på kveldene så da er det godt å sove etterpå...vasker seg?? tror jeg hadde blitt fornærmet om han vasket seg med en gang etter sex,så ren var jeg liksom...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 hehe.. har hatt en kjærste som også alltid måtte vaske seg etter sex og ta en røyk. hadde ikke noe med meg og gjøre, men han syntes det var digg. men han spratt jo aldri opp av senga med en gang vi var ferdige da.. koste litt først før han gikk i dusjen og tok seg en røyk. men liker best at mannen blir liggende jeg da, synes jo det er mest kos, men tar turen innom diddelido selv for at ikke det skal bli alt for vått og klissete i senga:)
camilla^ Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Ikke noe fast her. Noen ganger kan vi ligge å kose, prate til vi sovner begge to. Eller som vi igrunnen gjøre endel, så tusler vi begge på do etter at vi har fått summet oss litt. Jeg for å få vekk litt flytende veske, liker ikke at det renner når jeg står opp dagen etter. Han vasker seg. Noen ganger tusler en av oss eller begge ut for å ta en røyk..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Det er obligatorisk å vaske seg etter sex her i huset... Ellers er det seigt og ekkelt og vi føler oss skikkelig "møkkete". Dessuten er det veldig viktig for kvinner og tømme blæra etter samleie, så jeg går alltid på do(hvis jeg ikke har sex i halvsøvne...) Men før dette er det kos og nussing og gjerne litt stryking på kroppen (noe som ofte fører til en runde til....) Og helt til slutt er det røyk på trappa!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Her slapper vi av et minutt, så er det opp å på do, før vi snur ryggen til hverandre og sovner....orker ikke noe dill og dall etterpå jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 mannen min blir liggende i sengen eller hopper opp for å finne noe jeg kan tørke vekk sæden med. jeg må rett å vaske meg og tømme blæra. blir sykt kvalm at sæd/slimet utenpå kroppen. har han sprutet inni meg må jeg få det ut før jeg sovner ellers renner det on natta og da sover jeg dårlig. før da vi brukte kondom kunne jeg bli liggende for da var "griseriet" pakket bort.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Enig, får urinveisinnfeksjon bare jeg tenker på å ikke gå på do og vaske meg etterpå. Men det er drit kjedelig. Skulle pnske jeg slapp det, det blir liksom et ork..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå