Gå til innhold

babyting med skrift på

Anbefalte innlegg

Skrevet

kor kan man få kjøpt det? på nett lissom, lue freksempel der man kan bestille med navn på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monogramservice.no eller rockmybaby.no

Skrevet

monogram med liten m selvfølgelig.

Skrevet

Exit butikkene hadde Name it -bodyer med skrift som "pappas gullklump" og lignende rett før jul.... Har ikke vært på shopping på noen uker....pga manglende kjøretøy.... så jeg vet ikke om de har de fortsatt!?!

Skrevet

En dag så lærer jeg meg sikkert å lese innlegg ordentlig før jeg svarer... Exit er jo ikke en nettbutikk da...;=)

Skrevet

eh.....bare en tanke.....

Vil du at alle skal vite hva barnet ditt heter? Jeg mener ikke at det gjør noen ting mens snuppa er bitteliten...men når hun nærmer seg størrelsen på f.eks junior her i huset..Jeg vet at han med sin åpenhet og naivitet garantert ville tro at et menneske som tiltaler ham ved navn er en han kjenner, eller kan være trygg på...eller ihvertfall har mindre sperrer mot...

(Og dermed beviser jeg nok en gang at jeg er overbeskyttende...?)

Skrevet

du phantomet..... vår lille ting kommer ikke til å ha lue med navn på, men dritgreitantebarnet ønsker seg sånn lue...........

Skrevet

Ikke overbeskyttende, bare lur!

Ser at mange i Oslo for tiden sprader rundt med vogner med skilt a'la bilskilt med navn og fødselsår på... En ting er når dette er baby, men min tanke går nettopp til 2-3 åringer som jo gjerne kan sitte i vogn fortsatt... Gjør det veldig enkelt for mennesker omkring oss med ikke akkurat edle hensikter!

Skrevet

Helt enig..

Men jeg skal strikke ullsokker med navnet til ungene oppå foten.

Er forbasket lei av at alle sokkene forsvinner i barnehagen!

Så de foreldrene som har tatt med de hjemmestrikkede sokkene til våre små får i alle fall dårlig samvittighet om de bruker sokker som bare lyser "ikke min"! Ha! hihi.

Men ungene kommer neppe til å vandre ute i bare sokkelessen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...