Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Dersom samboeren din fortsatt, 2 år etter bruddet, betalte ferie (flybilletter, opphold og lommepenger) for sin ex-fru og sønn- hva ville du synes om det....? Det går IKKE ut over meg økonomisk,jeg klarer meg selv, men sliter på meg fordet...... Ønsker mange svar!!!
ana baroma Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Tja, da hadde jeg vel stusset litt iallefal. En ting er om han dekker ferien til sønnen sin, men å dekke inn exens også er vel litt drøyt, vel. Ikke pga sjalusi eller noe, men det er greit at man går videre i livet uten å være avhengig av exen i åresvis etterpå. Da hadde jeg heller økt bidraget litt, sånn at de tingene kunne dekkes inn der om det var så nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Det hadde ikke jeg heller likt, det hadde jeg følt som om mannen min fortsatt var en viktig del av den forrige familien. Mannen min har også god råd, men skjønte tidlig at det ble feil overfor meg og våre barn, om han skulle drive å sponse eksen. Jeg synes det er mye bedre å ha med stebarna på ferie, enn at far skal betale mor for å ta de med på ferie.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Det kommer jo litt an på hva dem har avtalt ifm samlivsbruddet da. Kan være dem har avtalt at han skal stille opp økonomisk utover det som er vanlig. Men jeg for min del, hadde ikke akseptert dette. Når man etablerer seg i et nytt forhold, så mener jeg man skal være økonomisk innrettet der og tre ut av en økonomisk samordning/relasjon ift tidligere familie. Det er dessverre en del av konsekvensene ved et samlivsbrudd. Unntaket er jo selvsagt lovfestet bidrag.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Da hadde jeg fått ham innlagt i en psykriatisk institusjon....
Gjest Antarctica Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Inni hodet hans er DE fortsatt en familie, og hun+han er fortsatt et par. Han må bli ferdig med det parforholdet før du+han kan bli et par. Sorry, men sånn er det.
aroma Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Dette må være en spøk!! kan ikke være mulig.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 det er vel helt greit så lenge de har nok penger. han gjorde det bare mulig for sønnen å få reise på ferie, ikke sikkert han hadde tid selv. gutten kunne jo ikke reise alene heller da. ps. jeg er ikke alvorlig, men dette var det min mann sa til hele innlegget. sikkert bare for å terge meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå