Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke lenger hva jeg føler. Før jeg ble gravid ble det nesten slutt mellom oss, pga at han var utro. Men så ordnet deg seg og jeg klarte å glemme og tro på oss igjen. Tro på at vi hadde en fremtid sammen, og jeg ble gravid...... For noen uker siden fortalte han meg at han hadde rotet med henne igjen... jeg vet at jeg aldri kan glemme dette, er så såret. Han sier at det ikke skal skje igjen og at vi må klare oss gjennom dette pga barnet. Nå føler jeg bare at vi er sammen pga av barnet som skal komme. Er så fortivlet... og redd og vet ikke om jeg elsker han lenger. Tror jeg hadde kasta han på dør om jeg ikke var gravid, men vil ikke det nå. Føler meg så alene....
lettereforvirra Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Uff, dette var kjempetrist å lese! Slike menn synest jeg det ikke er verdt å satse på. Han har drete i eget reir to ganger nå og burde ikke gjøre dette mot deg selv om du er gravid eller ikke.Og i våres tilstand er vi ekstra sårbare! At han i det hele tatt våger å leke slik med deg. Gr! Du er ei jente som fortjener mer respekt enn som så! Be han ryke og reise er nå min mening men hadde sikkert synest det var like vanskelig selv om jeg hadde vært i samme situasjon. Har du familie rundt deg? gode venner? disse hjelper deg sikkert og stiller opp. Stor Klem fra meg!!!
MuttaღMartiniusღ Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Huff, kjære deg.. nå fikk jeg klump i halsen. Det var skikkelig vondt å lese. Det kan ikke være lett nei. Hadde jeg vært deg, fy f...han skulle fått hørt. Jeg hadde kasta han på dør. Ikke tro på han. En gang utro, alltid. Sies det da... Nei, fytti katta, dropp han. Ikke verdt svetta på tæra dine engang. Det mener jeg.......
FrkVissVass Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 dette synes jeg var forferdelig trist og sårt å lese... Vet ikke om det er så mye jeg kan si som hjelper, men du fortjener garantert bedre!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Min erfaring er at menn som tar såpass lett på utroskap at de gjør det igjen etter å ha bli tilgitt en gang, alltid vil gjøre det igjen.. Han vil bli forelsket og betatt flere ganger i livet og vil følge lystene sine, for han blir jo tilgitt likevel. Kanskje er det deg han elsker og vil ha, men det du må finne ut av er om du kan leve med en mann som av og til har seg et lite eventyr, men som jo alltid kommer tilbake til kvinnen i sitt liv (deg). Blir det for tøfft og sårende for deg, da har du det bedre alene, men han er jo virkelig en drittsekk da, som gjør dette når du går gravid. Masse lykke til til deg, du har det ikke lett nå.
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 stakkars deg lille venn... vet ikke hva jeg skal si... det er så lett å si at du skal kaste han på dør osv min det er jo ikke så enkelt.. hadde jeg vert i din situasjon så hadde jeg nok flytta fra han tror jeg...men det er på grunn av at jeg har sagt til sambo at uansett,med barn eller uten,roter han med en annen så er det slutt.. men jeg skjønner at det ikke er så enkelt.. du kan jo liksom ikke stole på han lenger nå.. håper virkelig du finnner ut hva du skal gjøre,og hva som er best for deg og babyen din.... lykke til !!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Skjønner deg veldig godt! dette er en helt for j.... situasjon! Min nåværende samboer var utro for noen år siden ,da jeg fant det ut var ble det sef slutt.. 2.år senere ble vi ilag igjenn ,men det tok laaaang tid før jeg stolte på han igjenn. Vi var veldig unge da ,men ingen unnskyldning! Hadde han så mye som kysset en jente nå-- rett på dør, han vet hva som venter han da:).. Barn eller ei, uansett hvor vanskelig det er .. Han vet hva han taper dersom han driter seg ut igjenn! Er ikke helt for det en gang utro alltid utro ,men i dette tlfelle er jeg enig i det med at han blir å fortsette fremover for så å komme tilbake til deg- den han elsker! DU fortjener ikke dette! Tenk på den i magen da?! hoff stakkars deg altså.. dette er et vanskelig valg.. har du ikke venner og familie som kan være din støtte?! så slipper du føle deg så alene.. blir litt forbanna når jeg leser sånn! åååh..
wirre;o) Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Første gang er en feiltagelse. Andre gang er begynnelsen på en vane. Og det er forskjell på å glemme og å tilgi. Om du vil prøve terapi bør han vel bøye seg såpass i støvet at han blir med uten å blunke. Det må være så vanskelig å takle nå som du har en baby i magen også... Dette er jo en situasjon man ikke unner sin verste fiende.
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 forloveden min har også vært utro 3 ganger de siste 4 mnd. :( men siden jeg ikke vil bli alene mamma så har vi begynnt i rådgiving. det hjelper litt og vi prøver å jobbe oss gjennom det.
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Beklager å måtte si det men slike menn skulle vært kastrerte som straff! Dere burde ikke holde sammen bare på grunn av barnet, barnet har rett til ett liv med fornøyde foreldre og barn lærer av oss, barnet bør ikke lære at man skal finne seg i slik behandling. Det vil dessuten være lettere for barnet om dere velger å gå fra hverandre nå for da blir det ikke noen stor forandring i hverdagen til barnet. Du må ta hensyn til deg selv også du har rett til å leve ett godt liv. Jeg skulle så gjerne hatt noe klokt å si men det har jeg ikke, du har jo en stor trøst i at du bærer på et nytt liv som skal vokse og bli ett fantastisk nytt menneske som vil spre mye glede rundt seg.
candymams Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Stakkars deg, skjønner veldig godt at du er såret, for å si det mildt. Utroskap er alltid noe av det verste en kan oppleve i et parforhold og det bryter ned det meste rundt et forhold. Personlig synes jeg det er ekstra ille at han har vært utro nå som du er gravid. Det at han har rotet med samme dama igjen gjør det liksom ikke noe bedre, føler han noe for henne?. Det at han sier at dere må klare dere gjennom dette pga barnet synes jeg høres litt tynt ut. Vet ikke om jeg hadde klart å stole på han noen gang igjen, eller det vil si det hadde jeg ikke! Likevell er det nok tøfft å bryte ut av forholdet for deg nå som du er gravid og det kan jo være at barnet bringer dere nærmere hverandre. Vet ikke hva jeg skal råde deg til, vet bare at jeg hadde blitt så full av bitterhet at jeg tviler på at jeg hadde klart å fortsette å leve sammen med han. Men om du velger å bli hos han, hadde jeg stillt beinharde krav til han.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #12 Skrevet 4. februar 2007 Stakkars deg, har virkelig vondt av deg som har en slik DUST som far til barne ditt. Hadde det vært meg, hadde jeg kastet han på dør. Du SKAL ikke gå rundt å bekymre deg for om han evt er utro mot deg flere ganger, Du skal nyte graviditeten og ikke minst tiden etterpå når barnet er født. Jeg hadde bedd han flytte eller så hadde jeg flyttet ut selv. vet at det blir tøft for deg å være alene, men jeg kjenner til det.. Typen min stakk da jeg var 22 uker.... Men regner med at du har familie, gode venner rundt det som stiller opp og som sikkert er enig med meg at du ikke skal finne deg i en utro kjæreste. Så mitt råd er, kast han ut eller flytt ut selv. Du klarer deg MYE bedre uten den DUSTEN... Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #13 Skrevet 4. februar 2007 Hvorfor fortalte han det til deg? Litt rart det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå