Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Jeg vil gifte meg, men her er det slik at samboer skal ned på kne... Og når vil det skje da??? Hater å vente og aner ikke når han finner det for godt. Kanskje i år, kanskje om 10 år....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Du da er vi to... blir så gifte syk etter å være inne og kikke på disse sidene her inne..
SusyQ Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Fri selv da vell :-) Det gjorde venninnen min, på Valentines dagen for 3 år siden. Nå er hun godt gift med en liten baby i tillegg. Kjæresten hennes ble kjempeglad, tror han var ekstra glad for at han slapp å ha det presset på seg selv. Viser bare at du er ei tøff jente og at du elsker ham.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hadde jeg fridd selv tror jeg han hadde sagt nei. Han er litt gammeldags og da er det slik at det er han som skal fri... Men jeg er så giftesyk... Hehe, gleder meg så fælt til den dagen pappa følger meg opp kirkegangen!! Ahhh *Drømmer* hehe Men den som venter, venter ikke forgjeves...
2008 og 2012 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Du får bare hinte i vei da, om at du har lyst til å gifte deg
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Hehe, han vet det, emn det skal visst være en overraskelse så han vil ikke si noe om når.. Hmmm, irriterende Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå