Karomamma Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Vi har bodd her i snart et år og det mangler fortsatt noen tak- og gulvlister hist og her. Listekappet står bak døra på et av soverommene og irriterer meg grønt! Mange andre småting som også skulle ha vært gjort, men som vi aldri får tid til i helgene (vi må jo kose oss litt mens vi kan...). Siden den stakkars Karopappa må leve med meg som vil ha ting unna med en gang etter den alfabetiske listen, synes jeg han skal slippe å fikse de listene. Han blir skikkelig stresset av at vi har så mange småting å gjøre hele tiden. Derfor har jeg leid en snekker/handyman som kommer til uken mens Karopappa er ute og reiser. Han skal mekke lister, kappe, skru, snekre, male og ordne i to dager. Hurra!! Er ikke det en fin overraskelse? Eller tror dere mannfolka blir forbanna inni seg fordi de helst ville ha gjort det selv? Jeg håper han blir glad for å slippe noen av de små og mange drittjobbene som står igjen... Vi har masse annet å gjøre hjemme altså, huskelistene mine tar aldri slutt, he he he.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Tror min mann hadde blitt glad... Da kunne han gjort noe hyggelig med resten av familien, og så har de nok sånne ugjorte ting i bakhodet hele tiden. Så jeg synes det var en kjempe god ide. Så lenge man har et sted å bo, vil det alltid være noe som må gjøres.
♥Snulder Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Sett handymannen på timebussen fra Oslo når han er ferdig hos deg... Be ham gå av bussen etter nøyaktig en time... og gå opp til huset rett over bussholdeplassen. Her er det masse småplukk som burde vært ordnet for leeeeeeeenge siden!!!! Krysser fingrene for at Snuldermannen blir tilsynelatende glad for hjelp. Hehe... synes du gjør mannen din en god gjerning jeg!!!
Reveenka Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Jeg likte ideen kjempegodt! Skulle hatt en sånn jeg også, men jeg er redd min private handyman ville blitt meeget snurt og fornærmet hvis jeg hadde gjort det - det skal nemlig gjøres akkurat sånn som han hadde tenkt seg, og dessuten blir det jo helt gratis hvis vi gjør det selv.... Det er bare det at det tar så innmari laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid før det blir gjort....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Sånn omtanke burde gjøre ham glad hvertfall!!!! Ikke send handymannen med Timebussen... Sett ham på Nesoddbåten. Jeg har også lange lister nemlig!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 han burde bli glad, men han blir sikkert sur.... he he "herre min hatt jeg skulle jo gjøre det snart da, jag snakket faktisk med en kompis om det for et par dager siden....." .............. hørt det før................... men inni seg blir han dritglad, for han gidder jo egentlig ikke uansett, og vips så ble det gjort! skulle visst bestilt en sånn en jeg også!
Gummelillan Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Kjempelurt!!!!! Og hvis Karopappa mot forventet faktisk hadde planlagt å ta det snaaart, trenger vel han ikke være arbeidsledig lenge. Du ordner vel ganske snart ti nye punkter på må gjøre-listen...? ;-)
Ronja65 Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Han blir nok gla... Men ikke regn med at han blir helt fornøyd:-) Min hadde nok ikke godtatt det... Han hadde blitt sur, fordi det ikke blev akkurat som han hadde tenkt... samtidig som han er drittnøyeogpirkete...Fast det kommer an på... hvis det er malerarbeid, så tror jeg egentlig han hadde syntes det var greit. Men snekkerarbeid...nei og nei..!!! Det kan jeg bare glemme..... Men jeg er som deg...Lei, lei,lei.!!!!..Det skjer nemlig ikke så mye her heller. Det på trots av at jeg bor sammen med en snekker!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Smart du! Har tenkt tanken selv jeg, for min er ingen snekker;-)) Men jeg utfordrer ham og det håper jeg hjelper:-))
♥Snulder Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Haha... ikke sant... da går han rundt og pirker og surmuler at "jeg hadde gjort dette myyye bedre selv". Mens de innvendig bobler over av lettelse over å slippe å gjøre det selv!
Babyonboard ;-) Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Tenker vi setter han handy-mannen på første fly laaaaaaangt nordover!!! Der skal han arbeid finne ;-)))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå