Gå til innhold

Har gått litt bananas i

Anbefalte innlegg

Skrevet

shoppingbusinessen siste par dager:-)

Handlet masse nytt til kroppen, deilige kremer, og lekker ny sminke......lenge siden jeg har brukt tid og penger på meg selv på denne måten. Først på taxfree på Gardis, og ikke visste jeg at vi fikk taxfree priser på innenlandsreiser, men jaggu gjorde vi det. Sparte MANGE penger og shoppet desto mer...........hahahaha..........enhver kvinnes drøm:-))

Idag har jeg svinset rundt før og etter minidibbetreffet og kjøpt litt klær, smykker, bøker, mer stæsj til kropp & fjes, verdens nydeligste blekrosa "marsipan"roser til svigermor, støvletter og ny koffert, for den gamle røk på reisen............og det visste jeg kom til å skje..........god grunn til å pakke i akkurat den, så ble det en ny en.............smarte smarte jente;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig, så deilig!!! Shoppinglykke er sterkt undervurdert, spør du meg!! Jeg handlet litt i München tidligere i uka - klær og sko til meg og snuppa, bratwürst (!!) og konjakk til Karopappa og masse dill på taxfree. Heeeerlig!!!

Skrevet

Å kjøpe,kjøpe...... Å kjøpe lakris og karameller....

Å shoppe er kult, men jeg er blitt en tanke miljøvennlig på mine eldre dager.... Så jeg har sluttet å kjøpe ting jeg egentlig ikke trenger. For om et år eller så går det i søpla okke som.

Men av og til er det veldig gøy, andre ganger ikke fullt så gøy.

Men jeg bryr meg ikke noe om at andre shopper, det er bare jeg som prøver så hardt jeg kan for å bli litt mindre matrialistisk.

Skrevet

Huff, der er egentlig jeg også.

Liker å tro at jeg bare kjøper ting vi trenger. Likevel er jeg nok ikke riktig så flink som jeg helst vil være. Ennå :)

Skrevet

Prøve, prøve , prøve.....

Skrevet

Jeg liker ikke å shoppe jeg da. Skulle gjerne vært litt mer smittet av shoppe-iver. Av og til må man jo faktisk. Kan jo forsvare meg med miljø-hensyn, men for min det er det dessverre ikke sant. Selv om resultatet jo er der da, jeg shopper såpass sjelden at jeg ikke kaster heller. I hvert fall ikke så mye ;-)

Skrevet

så deilig da!! Det var kjempekoselig å treffe dere igjen!!!

<3 mannen og jeg var nylig innom en "lokal klesbutikk" og da vi kom ut (med en full stor pose med litt til begge to) sa han; "du såg så fresh ut det inne". Ja sjoppinglykke =0) sa jeg da....,og slik "samsjopping" er jo en lykke i seg selv. Særlig hvis en i tillegg har tenkt seg ut "noe" en ønsker seg og finner akkurat det "noe" på 70% off... ;0) + en del andre godbiter.

Skrevet

Shopping = lykke ;-)))))

Vel, kanskje ikke sånn på ordentlig, men deilig, deilig da!

Og kanskje veldig lurt akkurat nå? En røyk og et glass vin nå, så er du der ;-)))))))

Skrevet

Hahahahahaha.............vet du hva Gummis?

I`m there!!!!

Om det teller at vinen ble inntatt på fredagskveld......et helt glass....hahahaha........, og en sigg i kveld, i smug sammen med en av gjestene i dåpen. Etter 9 timer i dåp, syntes jeg igrunn det smakte godt uten vin og;-))

Men, altså, kun til fest!

Skrevet

Med vin, uten vin.. Er det så nøye da? Høres ut som om du har det veldig bra. Og det er en fin ting!!!!

Hurra, hurra, hurra for både fredagsvin og søndagssmugrøyking ;-)

Skrevet

Jaaaa!!!

Har nytt hvert sekund disse dagene.........så utrolig deilig å bare slippe alt ansvar og bare være meg:-)))

Og jeg er jo en rampunge må skjønne og da gjør man sånne ting:-))

Så det så!

Skrevet

Kose deg masse, kjære Klatten!

Stoooor klem fra

Skrevet

Sænk Ju Bæibi;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...