Gå til innhold

åååå, irritert nå ja!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datoen jeg og sambo gifter oss har vært bestemt kjempelenge.. Og da mener jeg kjempelenge!! Alle rundt oss vet om dagen, og vi har prata masse om det. For ca. 6 måneder siden fikset jeg hjelp til servering. Spurte da 3 av søstrene til venninna mi! De svarte alle ja, og gledet seg masse. Vi har pratet om dagen og hvordan ting kommer til å gå for seg ganske ofte, og de viste glede alle sammen. I går kom en sms tikkene inn på telefonen min. Det var venninna mi som sa at ene søstra som skulle servere hos oss skal gifte seg samme dag som oss, og at da ingen av de som sa ja til og hjelpe oss kan likevel!!! Blir så frustrert, for nå har jegt ingen å spørre!!!! Alle andre jeg kjenner blir jo gjester i bryllupet vårt.. Jeg syns det er koselig at de skal gifte seg, men året har for fasan 365 dager, hvorfor ta akkurat samme som oss???? Særlig når de har lovt å hjelpe oss.. Selvsagt er jeg også glad på demmes veine, men akkurat nå er jeg mest frustrert...

Måtte bare blåse ut litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan forstå veldig godt at du blir irritert. jeg syns det der var egentlig ganske dårlig gjort å velge den datoen..

Skrevet

Var det 07.07.07? Kjedelig situasjon!

Skrevet

Jeg skjønner at du er skuffet. Synes de burde ha sagt fra selv hvis de ikke kan allikevel. Samtidig synes jeg de må kunne velge dato for bryllupet sitt uten å tenke på at noen de tross alt ikke har et nært forhold til skal gifte seg samme dag.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Dersom det er noen videregående med kokk og servitørlinje i nærheten så ta kontakt med de og hør om noen vil servere. De er gjerne veldig glad for å få litt praksis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...