Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Nå har sikkert jeg bare en dårlig dag siden jeg syter over sånne "småting", men ja...føler bare for å få det ut... siden barnefar ikke har kontakt med barna har jeg dem hver helg, å skal jeg ut er det foreldrene mine som passer....men det er ikke så altfor ofte... så jeg sitter som regel hjemme i helgene...mener ikke å syte, har ikke noe stort behov for å drikke, men savner mest å være sosial å ha besøk...men alle de barnefrie venninnene mine fester hver helg, så det blir lite besøk!! Ikveld sitter jeg alene her...barna har lagt seg og jeg har spist taco....helt alene... snakka med ei venninne ista, hun skulle ikke drikke, å hun kjedet seg, så hun skulle til noen andre som hun festet sammen med igår å se film å sånn.... uff...føler meg så glemt på en måte... bare jeg som sitter alene og forlatt ikveld??
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 du er nok ikke alene nei...Jeg er også helt alene,uten barnefri annenhver helg!Så da blir en sittende hjemme alene da..helg etter helg ja!Snuppa er bare 4 mnd enda da,så jeg har ikke merket det så mye enda-ikke så lenge liksom..Men jeg ser jo hvordan ting vil bli fremover da! Men jeg ville absolutt ikke bytta bort snuppa altså:-)Men litt besøk hadde jo vært kos,når man har barn blir man jo låst på kveldene..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 du er ikke alene eg... sitter hemme alene hver kveld eg også..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 hei! Her e det heller ikke noe barnefar som stiller opp så viss jeg skal ha pass blir det mamma eller søstrene mine, men de har jo sitt eget liv å!!! Så helg etter helg......blir tullete selv om jeg elsker min lille jente:)
SK&Maylen Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Kommer meg oftere ut eg enn deg da, men er sånn her og, blir forventa at om eg skal vere sosial må eg komme hit og dit, for eg kna jo bare pakke i hop unge og reiseseng og bla bla, men folk skjønner ikkje at det er mer stressende, både for emg og unge å sove borte, om ho plutselig skulle vere urolig, er ikkje det noe kjekt når eg vet det forstyrre andre, så sitter heim eg og ja, har spist kyllingfajitas og såtte på msn ikveld eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå