Gå til innhold

Sjalusi- har behov for å se spesifisert tlf.regning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet det høres helt forferdelig ut, men jeg mener det virkelig. Hvis jeg kunne sett en spesifisert tlf.regning og den ikke hadde bekreftet det jeg har følelsen av (utroskap med ei venninne av meg), da skulle jeg aldri mer være skeptisk til mannen min.

Hvordan kan jeg få til dette uten at mannen min får vite om det? Er det i det hele tatt mulig?

Jeg har snakket med mannen min om hva jeg føler, han sier selfølgelig at han aldri ville gjort noe sånt mot meg. Allikevel tviler jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette må være en vond følelse. Er det fasttelefonen du tenker på? Det burde ikke være noe problem å få en spesifisert regning. Det letteste er sikkert å inngå en avtale om spesifisert regning, noe som av og til koster litt ekstra. Jeg vet ikke hvor lett det er å gjøre det i ettertid. Men hvis du har denne tvilen, burde det jo gå an å be om spesifiserte regninger fra nå av. Noen telefonselskaper gir også ut spesifiserte telefonregninger hver gang. Det fikk vi alltid tidligere, uten at vi ba om det. Husker ikke hvilket selskap det var.

Jeg vil tippe det er lettere å få en spesifisert regning uten at mannen din vet det hvis abonnementet er registrert på deg. Jeg vil jo tro at telefonselskapet sender det til vedkommende som er registrert som kunde. Og mannen din åpner vel ikke brev til deg?

Lykke til! Håper du får din mistanke avkreftet!!

Skrevet

takk for svar. Det er snakk om han sin mob.telefon, og da blir det verre å få til og se spesifisert tlf.regning.

Må nok stole på det han sier, men skulle gjerne ha sett den telefon regningen....

Hilsen HI

Skrevet

Hei igjen. Ja, da tror jeg det blir vanskelig å få en spesifisert regning, ja.

Uff, vet ikke helt hva jeg ville ha gjort. Hvis mistanken var veldig sterk, ville jeg kanskje fulgt litt ekstra med i postkassa og åpnet brevet fra telefonselskapet med regningen i. Hvis du ikke finner noe der, kan du jo si at du åpnet brevet ved en feiltagelse. Og hvis du får dine mistanker bekreftet, så vil jo ikke fokuset være på at du åpnet brevet lenger. Kanskje litt drøyt, men tror kanskje jeg ville gjort det for å slå det fra meg. Mulig han får alle brev og regninger fra dette selskapet via mail / innlogging på hjemmesiden deres, og da går jo ikke dette. Som sagt en drøy løsning, men det at du går og tviler på mannen din går jo også ut over forholdet....Selv HAR jeg faktisk åpnet brev til samboeren min ved en feiltagelse to ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...