Gå til innhold

mor fikk vite at jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for en uke siden ved levering av min stesønn 5 år, sier han til mammaen sin at jeg er gravid.

Hun er desverre veldig ustabil- vi vet aldri hvor vi har henne.. forandrer mening ofte- å er veldig usaklig i sine "dårlige" perioder. Hun og mannen min kan rett og slett ikke kommunisere uten at det blir stor hoi og balluba- så samtalene har det siste året gått gjennom mekling (+hei og hadet i tlf når han ringer for å prate med sønnen)

Jeg er veldig på at samtalen mellom meg og henne går på gutten, er jo tross alt derfor vi har kontakt...

Jeg ble veldig stressa når lillegutt tok opp dette med graviditeten, og da hun spurte om det var sant- svarte jeg at det stemte, og så sa jeg; "så da blir det en storebror her ja" :) Da ble hun helt stram i maska!

Trodde det var en bra ting jeg- å sette fokuset på guttungen, er jo tross alt HAN som er hovedpersonen!

Hvordan hadde dere mødre reagert på mitt utsagn?

kan nevnes at jeg har vært i livet til gutten i 3 år nå, så det burde ikke komme som et sjokk (vært slutt mellom de mye lenger, hun er etablert på nytt hun også)

Hva hadde dere tenkt? hun vet at jeg er en person som bryr meg om gutten altså, men vet at hun har slitt med sjalusi fordi vi to (jeg og lillegutt) har funnet tonen så bra (dette har jeg og hun pratet om og "ordnet opp i" men merker jo at ting henger i lufta fremdeles)

Hva vil hun egentlig høre?? blir helt forvirra jeg altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får å si d sånn syns jeg ikke at du skal bry deg så mye om hva hun synes.

Jeg har d motsatte dama til min x klarer ikke å ggo ta at jeg er gravid..

jeg å faren har ett fint forhold til hverandre.

Jeg har bare laget meg sygge lapper

prater hygeli til dem,men hon går som regel når jeg kommer..

jeg gidder ikke mere styr å som min sønn har sjønt så er d henne.

han lurte på hvorfor hun ikke likte meg.

så da svarte jeg at d måtte han høre m henne om.

d fikkser seg til slutt. hun blir da lei etter kvart. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...