Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 synes alle er så standard og de som ikker er det koster jo 30,- ++
map79 Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Hei, er helt enig, syns de fleste er dritkjedelige. Derfor lager jeg mine selv. Du kan gå til et trykkeri, og få de til å sette opp noe slik du ser det for deg, og så få det digitaltrykket, det burde ikke være så dyrt. Har du sjekket utenlandke nettsider, dersom du ikke kan lage noe selv?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 hei:) nei det har jeg ikke..har du noen linker til de? orker ikke alt dette gull og sølhjertemaset;)
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Jeg bestilte fra www.miarosa.dk og de ble kjempefine. Og kan virkelig anbefales....
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Nei syns ikke de var så dyre.... Betalte 1200kr inkl frakt for 16invitasjoner og svarkort. Da var det også trykt på adr vår bakpå invitasjonene og forran til dem som skulle ha den. Og på svarkortene var adr vår trykt forran og dem som har sendt sin bakpå. Kjempegreit. Syns ikke d var sånn veldig dyrt Men kanskje hvis dere skal bli ekstremt mange så kanskje....
♥Snulder Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er heller ikke veldig begeistret for noen av invitasjonene jeg har sett på nett. I dag var vi en snartur i Sverige, og slang innom en Panduro butikk. Der hadde de MASSE fint som man kan lage invitasjonene selv med. Bl. a. har de nettopp fått en ny bok med inspirasjon for Bryllup. Tittet på den norske nettsiden, og der hadde de jammen det samme:) www.pandurohobby.no
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 75 kr stykket? det var sinnsykt dyrt!!!!!!
map79 Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 http://www.myjeanm.com/ http://www.theweddingnotebook.com/invite/gallery/index.html http://www.now-and-forever.com/index.cfm Her er noen jeg har sett på for inspirasjon - men jeg vet ikke om de sender til Norge. Men søk på google - jeg har vært borti noe i UK også...
Maud Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjøpte den boka Snulder snakker om, tror jeg. Lagde enkle og fine invitasjoner selv. Det er mange andre gode idéer også på Panduro!
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 34kr per invitasjon 14per svarkort. Pluss litt for trykk av adr på konvolutter, husker ikke hvor mye d var...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #12 Skrevet 4. februar 2007 vi kjøpte våre på www.huwelijkskaarten.nl og der var de max 3 euro per stykk. vi kjøpte noen til 2 euro...16 kr....
Ayla78 Skrevet 4. februar 2007 #13 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har laget invitasjonene selv, handlet på panduro, da kom kortene på ca 16 kr. Kjempefine ble de om jeg skal si det selv. c",) så har du litt tid og ork så er jo det ett fint alternativ
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. februar 2007 #14 Skrevet 4. februar 2007 Jeg laget våre selv. Tok et bile av kirken vi skal gifte oss i. Dette brukte jeg som bakgrunn på forsiden. Bare laget dette bilde litt gjennomsiktig. I tillegg så hadde vi fått tilbud fra et par av hotellene rundt her som vi skrev opp inne i innbydelsen, samt den standard-teksten. Du kan jo bruke den skriften du vil, farver og evt bilder :-) Bare fantasien som setter grenser faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå