Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Så koselig å møte både fru<3 m/sjarmprinsen og aries69 m/nydelig prinsesse og søte tenåringsjenter idag:-)) Kjempehyggelig å møte dere alle sammen! Føler meg så privilegert som har muligheten til å møte så mange flotte mennesker:-)) Selv om de rett og slett ikke hadde sjokobomben i dag, så koste jeg meg storveis. Lille rosa ble trillet rundt i senteret av stolt pappa, og gjett om han hadde truffet mange kjente da, og rosa hadde fått masse oppmerksomhet til pappans store glede;-)) Vi får prøve å møtes neste gang vi kommer også - koselig å holde kontakten og følge de små fremover. Og til høsten så må dere bli med på jentetur - et eller annet sted i Norges land:-)) Ha en fortsatt fin helg! Klem fra Hannah & meg
Karomamma Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Det hørtes kjempekoselig ut, men for en krise at de ikke hadde sjokobomben da gitt (he he)!!! Vi vil gjerne henge oss på til sommeren, hadde vært toppers hvis vi østlendingene er der samtidig - massevis av fluer i en smekk Forresten så kan jeg jo stå på trappa til aries69 og be om litt kaffe når vi er i 6770... Reiseruta vår er nemlig Ålebyen - 6230 - 6770. Tror det blir i juli en gang, vi vet ikke helt ennå.
Karomamma Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Bill mrk "Livredd for å glipp av no' moro"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2007 Hahahaha..........ja jeg skal love deg at neste gang så skal der både bestilles bord og sjokobombe på forhånd;-)))
fru <3 Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Selv 1000 takk til både dere og til aries69 og den lille søte jenten i vogna ;0). Håper hun fikk seg en blund mens mamma og storesøster fikk handlet litt? =0). Hanna hadde vokst mye og godt over fra å være baby til å bli en liten "dame" synest jeg, en søt liten dameogså! Vi andre "damene" hadde vel ikke forandret oss mye siden sist, søte som før. Neste gang skal jeg alliere meg med <3 mannen, slik at jeg får litt mer "fokus" på annet en mating og dilling med lille <3 gutten.
Natteravnen* Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Ja, det var kjempekoselig å treffe både Attpåklatten og fru<3!!!! Vi var heldi å `klarte`å finne anna snacks sjølv om sjokobomba mangla...... Kjekt å endeli treffe to av dibbedamene! Skulle nesten hatt enda mere tid, for 1,5t gikk så alt for fort..... Kjekt å sjå dei to andre dibbe-babyane, -som allerede nærmar seg året, tida går alt for fort! Ser fram til neste treff, for det blir fleire,ja! Om ikkje anna så får vi ta en østlandstur til sommaren! -og håper Attpåklatten med fam er komt trygt heim til østlandet. Klem fra oss!
Natteravnen* Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 -ja det er vi med på veit du! Berre sei ifrå når du kjem ! (Må sei eg vart mektig imponert då du fann ut kvar eg held til kun utifra åpningstider på quiz.........-som eg trudde heilt til du sa kvar mannen kom ifrå!) Ser fram til sommartreff på vestlandet. Kanskje vi får samle fleire, ken veit!
Ronja65 Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Som jeg skrev i tråden over...Klættis er heldig som fått lov å møte dere:-) Gjør som drittgrei og gi beksjed hvis dere skal til østlandet da:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå