Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er alene med en gutt på ca tre år. Nå har jeg en type i kikkerten, en jeg faktisk håper veldig at det skal bli til noe mer med. Han har ingen barn, men ønsker seg barn på sikt. Jeg skriver dette innlegget for å forhåpentligvis få noen gode råd og tips for hvordan jeg kan la sønnen min og denne typen bli kjent med og vant til hverandre på en god måte. Dere som er her inne har vel litt praktisk erfaring å dele, håper jeg. Har vært alene i snart to år og har også et par erfaringer med "nye typer" bak meg som dessverre ikke har gått noe bra mht barnet, og derfor heller ikke blitt noe mer av. Men denne mannen vil jeg ikke miste! :-) Hjelp! Takk, takk!
ana baroma Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Introduser han som en venn:) Det er mitt soleklare råd. Vi gjorde det, og guttungen fikk bli kjent med meg på helt vanlige arenaer (inviterte gutta mine på kaffe og vafler, så film sammen hjemme hos meg, dro på kino sammen, mc donalds osv). Jeg invaderte ikke hjemmet deres med en gang, men kom seinere på besøk, og da hadde de bakt og greier... Vi ble godt kjent, og fikk smake på om kjemien mellom oss stemte uten at vi var etablert i et forhold overfor gutten. Ganske kjapt ville han gjerne at faren skulle bli kjæreste med meg faktisk. Og sånn ble det jo! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå