Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Han er bare superdeilig der han sitter med den stramme sykkelbuksa og bulen framme! Vi har en helt spesiell kjemi, tror han vil noe mer han også men vi er godt gift på hver vår kant med barn og det hele så det blir vel med fantasiene. Men jeg får iallefall trimmen da, hahaha! =)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Skikkelig god grunn for å ikke gå glipp av en eneste spinningtime
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 I know Vet hvordan det er:) Så nå er jeg samboer med min spinninginstruktør og vi har en nydelig datter sammen:) Gå på timene dine (eller hans;)), du, og lev deg inn i fantasien:)
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hi hi nå gled tankene over på min egen spinninginstruktør, som forøvrig er en rimelig deilig kar fra Sør- Amerika. Litt indianertype med utrolig pene øyne. MEN han sykler i hvite tennissokker og åpne sandaler..... (!!!??!!) Og hver gang en pitteliten pirrende tanke dukker opp har han alltid de jævla sokkene på!! :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå