Maud Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Sitter og ser på kalenderen min hver gang det foreslås et formiddagstreff og må fastslå at det nok en gang kolliderer med et eller annet. Drister meg derfor til å foreslå et par datoer selv: 14. februar eller 16. februar. Er fysisk plassert i nærheten av Ullevål på dagtid, men kommer meg greit både til sentrum og til Majorstua. Noen interesserte?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Både fristet og interessert, men datoene passer nok ikke... Dessverre! Kanskje neste gang (håpe, håpe!)
Karomamma Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har lyst, Maud!! Onsdag 14.2 passer best for meg, tror jeg. Jeg må bare sjekke litt på jobb etter å ha vært borte fra kontoret en uke. Ellers kan jeg stille både på Majorstua og sentrum. Anyone else?
Gummelillan Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Vi kan! Leo og jeg stiller gjerne så lenge det velges et sted hvor barn ikke er uønsket da ;-)))
Velve Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Hmmmm. Må en tur på den kinesiske ambasaden den uka. Kanskje det blir to fluer i et smekk? Kan begge datoer.
strikkballen Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Hei, hadde vært kjempehyggelig! 14 kan jeg, men ikke før ca 1330... 16 kan jeg etter 14. Sikkert litt klønete tidspunkter for andre... - men hadde vært såååå hyggelig, så jeg prøver meg likevel, jeg!
Maud Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2007 Skal vi prøve den 14. februar da og ta det så sent at Strikkballen også kan, 13.30? Hvis det kommer noen med barnevogn, kanskje dere kan foreslå sted. Jeg holdt meg stort sett langs Akerselva da jeg var hjemme i permisjon og har liten oversikt over steder på Majorstua/Sentrum der det er plass til flere barnevogner.
phantomet Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Jeg vil også være med på lunsj.... Lunsj er godt..*ler* Men som Gummis sa...det må ikke være et sted der bare dere svært seriøse damer uten gulpeflekk og barnevogn får komme inn...*kremt*
Maud Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2007 Så seriøse steder frekventerer jeg sjelden... Det er ikke så mange gulpeflekker, men snørr-striper, det har jeg nesten alltid. Klærne mine er stort sett svarte, så barneavtrykkene synes godt. Prøver å kle på meg det siste rett før vi går ut døra, men det er svært sjelden jeg kommer flekkfri på jobb allikevel. Takk og pris for at jeg ikke har en jobb med streng kleskode og krav om å være flekkfri ;-)
strikkballen Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Hehe!!!! Fri for gulp, snørr og grøt er jeg aldri! Prøver også å kle på meg som det aller siste jeg gjør - såvidt jeg ikke stormer ut i morgenkåpen og glemmer hele påkledningen noen ganger... Og seriøs er jeg bare på jobb (fant ut etter en stund i mannsdominert miljø at mange menn tar enhver innrømmelse av svakhet, og enhver vitsing på egne vegne som et tegn på at man ikke er faglig god nok osv. Så i møter og sånt er jeg veeeeeldig saklig. Men bare til møtet er slutt!)
strikkballen Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Forresten - når det gjelder sted - den 14. er jeg ferdig med et møte v. Majorstua kl 13. Var en gang på Havana Club (litt nedi Hegdehaugsvn) med lille-junior - det var hyggelig og greit med barnevogn såvidt jeg husker. Tror Cafe M (Valkyriegt) også er greit med barnevogn. Sikkert mange bra steder i sentrum også. Blir hyggelig å møtes!! Nå skal jeg hjem, sambo og jeg bytter på å hente tidlig og jobbe sent noen ganger. Som den gamle hønemor jeg er har jeg selvfølgelig dårlig samvittighet for de små guttene mine når jeg er sent hjemme. Må kanskje ha en liten trøste-sjokolade på veien tror jeg...!
ettbarnsmammaen Skrevet 6. februar 2007 #13 Skrevet 6. februar 2007 Så hyggelig forslag! Vi kommer gjerne! Pappapermisjonen er over, og jeg skal være hjemme med Nussa et halvt år til. Vi må prøve å få med oss det som skjer på dagtid. Vi er vel snart de eneste som går hjemme.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå