dritgrei hei hei! Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 å ha besøk av sivigermor, men.... det går fint.... :-)
Urtete Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Det er mange typer svigermødre.... :-) Vi kan godt bytte!;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Mitt svigermonster krever MYE energi.....Men alt går. Får håpe at du har et litt greiere eksemplar. Ha en fin lørdag.
Maud Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Min krever også en del energi, men det går stort sett greit. Prøver å minne meg selv på at om 20 år er forhåpentligvis mine gutter godt i gang med en eller annen dame (eller mann) og da vil jeg at det skal fungere. Sikkert ikke lett å se at en annen tar min plass... Lykke til med resten av besøket :-D
Karomamma Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Men du er litt heldig også, skjønner du, dritgrei! Jeg skulle ønske jeg hadde svigermor (og svigerfar), men de fikk jeg aldri møte. Og jeg ser at kjæresten min savner dem veldig. Så selv om du ikke synes du er så heldig akkurat i dag, så kan det være noe godt i det å ha en svigermor
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Karomamma, jeg er hos svigermor nå og jeg er kjempeheldig altså! Verdens snilleste og beste:-)))
Karomamma Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Klatten du klatten, du er god altså!! Heldigvis så har mannen min fått en av de beste svigermødrene og det sier han til henne også
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Herlig:-)))) Nå har jeg akkurat opprettet en hotmail-konto til henne og hatt et lynkurs, så nå skal hun få se barnebarn live på web heretter:-)) Tøff hun, er tross alt 73:-))
♥Snulder Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 Det er jo storslagent! Ingen pyse-svigermor du har gitt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2007 #11 Skrevet 3. februar 2007 Nei, hun er sprek som en fole hun;-)) Og tenk, hun har lille rosa på rommet om natten her nå, så vi våkner opp uten go`lydene, men sover desto bedre:-)) Hipp hurra for snille snille svigers:-))
♥Snulder Skrevet 3. februar 2007 #12 Skrevet 3. februar 2007 Så deilig! I morgen skal vi til svigerfar og stesvigermor for å feire bursdagen til gamlegubb! Han har småtasser selv, så han er egentlig ingen EKTE bestefar.... Har liksom nok med å være sliten av sine egne små.... Men heldigvis så er mine foreldre håpløst forelsket i barnebarna sine!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2007 #13 Skrevet 3. februar 2007 Herlig herlig herlig:-))) Sånne besteforeldre er gull verdt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå