Mamsen in tha house Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Skrev her en gang at faren til snuppa ikke kunne ha henne for han skulle på bursdagsfest.. Jeg har en venninne som skal ha bursdagsfest, men det driter han i.. Fikk meld idag om at han ikke skal ha henne før i mars.. For han hadde for mye å gjør.. Han skal flytte hit(bor nå i oslo).. Snakket med dama has i sted å da sa hun at han hadde sagt at han ville jobbe så mye han kunne oxo i helgene.. Så han tenker ikke på snuppa som sitter her hjemme og vil se faren sin.. Han sier han skal hjelpe til så mye mer når han flytter hit, men kan ikke si at jeg tror så mye på han.. Han har sagt han skulle kjøpe nytt barnesete, men det har jeg ikke sett.. Måtte bare syte litt..
SK&Maylen Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Det er toskje å sette seg sjøl foran datteren da, og datteren deres er jo såpass gammel at ho skjønner veldig godt når pappa ikkje kommer! Håper virkelig det ordner seg når han flytter dit!
Mamsen in tha house Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2007 Forstår meg ikke på han... Han kan si så mye, men så gjør han ofte det omvendte.. Mannfolk lever fint må jeg si.. Vi kan ikke komme å si til de at nei det passer ikke for meg å ha henne/han i helgen.. Men synst når han skal ha henne ijen har han ikke sett henne på 6veker..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Syns du burde begynne å sette litt krav til han jeg. Det virker ikke som han tar ting seriøst. Går det lang tid mellom hver gang de møtes, må han også ta konskvensene av det. Merker på mine barn at de blir mer urolige når det har gått en stund siden de traff pappan sin sist (og han bor like ved oss, men er syk) Så der må jeg av og til si, beklager men de er ikke trygge nok til å ligge over. Så de må komme hjem igjen på kvelden. Det tok meg noen mareritt å tyde før jeg skjønte desverre. Og han noen psykologtimer. En annen måte å "presse" han på, er å kreve mer penger av han. Det er rett og rimelig når han tydeligvis ikke har henne så ofte og du ikke kan stole på om han kommer når han lover. Da kan det hende det går opp ett lys for han. Evt skrive ny kontrakt. Av og til så hjelper det å sette krav. Gi dem en oppvekker, selv om den burde være innlysende. Desverre men sant. Selv vært der, og det har endt med at jeg har ungene bestandig. En og annen gang det passer seg at han har de. Men da får jeg beskjed en halvtime føre. Så planlegge ting går ikke. Men han er syk, så det er jo hovedgrunnen, men er nok mer enn bare det tror jeg.....
Mamsen in tha house Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 Faren hennes er veldig flink med henne.. Har henne som regel annen hver helg.. Men akkurat når vi har klart å få et godt samvær og samarbeid klarare han å ødlegge alt så vi må begynne på nytt igjen.. Har sparket han i rompa mangen ganger, krevd mer penger, men ingenting hjelper.. Jeg sa oxo en gang til han at samværet var for ustabilt så vist han ikke skjerpet seg kom han ikke til å få ha snuppa på overnatting annen hver helg, kun noen timer.. Han skjerper seg, men så ødlegger han alt.. Jeg trenger virkelig de helgene jeg skal ha fri for av og til blir det veldig mye for meg.. Trenger frihelgen til å slappe av og være med venner.. Nå tør ikke han ringe meg å si han ikke skal ha snuppa, men sender melding.. Er så kjipt at hver gang vi har et godt samarbeid skal han ødlegge det.. Sist jeg snakket med han(før dette) så sa han at nå kunne vi ha 50/50 for nå skulle han flytte hit.. En til to dager mer i uka skal han få ha henne å det sa jeg klart ifra om.. Men jeg vet at en dag begynner han å mase om delt foreldre rett og 50% samvær.. Men jeg vet han ikke kommer langt med det. Han har truet med det en gang før.. Men er redd for at det skal ende med snuppa og faren hennes som det har endt med meg og faren min.. Han forstår virkelig ikke hvordan det er å ikke komme seg ut etter kl 18 hver eneste dag.. Være så sliten at jeg ofte legger meg kl 18 ilag med snuppa.. For alt er så mye værre med han, for han jobber mye overtid og helger( men det er han som setter seg opp og sier seg frivillig til å jobbe overtid) Litt mye syting idag.. Men blir bare så sur hver gang han begynner slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå