Babyonboard ;-) Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Vet dere snakket om det, men er det fortsatt gjeldende?
phantomet Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Der var jeg idag...Var det ikke idag avtalen var?????????? Men var det noen modne dibbere å¨spore....? Nope! Men jeg fikk kjøpt meg ny kjole til 70års laget vi skal i neste helg! Og det var målet for ekspedisjonen! Hurra!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Eller mandag, tirsdag eller fredag????? Hmmmm?
Maud Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Det skulle jeg gjerne vært med på, men kalenderen min er full dessverre.
♥Snulder Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Tanken var jo at vi skulle få til det ja! Regner med at jeg skal klare det, men moren til dagbarnet kom med nok en endring på timeplanen sin... Hun hadde for en gangs skyld kortet ned på dagen sin sånn at hun skulle hente ham 14.15 på onsdag. Det kan vel bli litt snau tid for meg tenker jeg. Men løsningen er jo at jeg sier hun må hente ham senere...hehe... Så da får jeg bare leke tvillingmamma...som vanlig!
Tiggywinkle Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Jeg var der også på lørdag:-) med en liten rosa snupp på slep... Pappa og resten av gjengen var hjemme og så på sport mens jeg og toåringen handlet. Til min store fryd (sikkert skrekk om noen år...) er hun en ordentlig shoppejente - elsker å prøve sko ....litt tidlig ute. Onsdag har vi babysang, men Strømmen kan jeg ellers ta¨på sparket.
Babyonboard ;-) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2007 Da får det bli en annen gang jenter ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå