2008 og 2012 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Hei! Vi skal gifte oss i utlandet, og så feire med nærmeste familie når vi kommer hjem igjen. Det blir ca 10-12 gjester totalt (foreldre, søsken, bestemor). Vi tenkte å invitere alle hjem til oss midt på dagen, så åpner vi gaver da + spiser enkel lunsj sammen. På kvelden har vi reservert et lite lokale/salong på et hotell. Her blir det 3-retters middag og så kaffe/kaker senere på kvelden. Går ut fra at det ikke blir noen sanger i dette bryllupet, vi er ikke noen synge-familie . Noen taler blir det nok. Men jeg tenkte kanskje det kunne vært gøy å finne på noe slags "underholdning", f.eks mellom middag og kaker. Noen forslag? Jeg tenkte litt på å kanskje lage noe slags powerpoint-aktig opplegg, med litt bilder av oss fra vi er små og til i dag kanskje. Tenkte litt på å ta for meg år for år, kunne kanskje bli litt morsomt. Han er født i 1976 og jeg i 1980, så da kunne en liksom si i det året begynte han på skolen mens jeg sluttet med bleier, han var russ når jeg var konfirmant etc. Og så litt bilder. Hva tror dere? Hvordan høres ellers hele opplegget ut? Håper på noen tilbakemeldinger
Jenny-penny Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 høres veldig koselig ut! driver akkurat med en PP fremvisning istedet for tale til min kjære. tror det blir morsomt og rørende med forskjellig musikk osv til. laget litt morsomme historier osv. Ellers var vi i ett lite bryllup der det var sporlek om brudeparet og mye morsomme aktiviteter som det. lykke tl på den store dagen:o)
2008 og 2012 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2007 Takk, i lige måde Musikk og litt morsomme historier, det hørtes bra ut. Litt vanskelig med sporlek inne i en hotell-salong kanskje. Men kanskje noe slags spørrekonkurranse eller noe. Hm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå