Gjest Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Jeg skal :-) Må bare få kjøpt den først he he.
*^* Blåveispiken*^* Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg hadde en kjole fra Raffaelli i fjor sommer da vi gifta oss. Kjempefin kjole, litt tøff men samtidig en brudekjole. Hvilken har du bestemt deg for da?
smillaen Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har veldig lyst på! Har dere tips om nettadresse til noen forhandlere? Bortsett fra "Klepp stasjon" som annonserer på finn.no, den har jeg fått med meg. Gjerne utenlandske!
kjærest1 Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Jeg skal!!! Har kjøpt den allerede, og gleder meg sånn til å ha den på meg på den store dagen!!!! Jippiiiii:) Den er bare så utrolig fin, og samtidig annerledes og vanvittig stilig! Skal ha smykker fra LR også, de er bare knallfine!!! Men er litt usikker på hvilken frisyre jeg skal ha, og hvilken bukett som passe til da....
*^* Blåveispiken*^* Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Hei, sjekk Christiane.no på Tjøme eller kristinsbrudesalong.no i Lillestrøm. Ellers så går du inn på hjemmesiden til Raffelli www.linearaffaelli.com og går på "where to buy" nederst på siden. Da får du opp butikker. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Hvilken har du valgt? Jeg synes hun har så mange fine, så jeg klarer ikke helt å bestemme meg...
kjærest1 Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Har kjøpt den som er stroppeløs, rufsete blomster i midjen på den ene siden, litt opp-poset skjørtedel med tyll under... hehe, det ble en artig forklaring;) Ikke den som har "spisser" på overdelen, men den andre...som er mye finere;) Sukk....gleder meg til å bruke den!!! Men er veldig usikker på om jeg skal ha slør til....
smillaen Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Takk for tips! Noen som har kjøpt Linea Raffaelli i utlandet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå