Gå til innhold

Meningsløse, men koselige lørdagstanker :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dykk!!

Her sitter jeg med en forholdsvis god høyreskulder!! Spørs om det er dibbe-pausen som har bidratt den til plutselige helsegevinsten (selv om jeg ikke vil innrømme det helt....)

Lillemor og jeg har vært ute og lekt i snøen i formiddag. I går var hun endelig frisk etter en uke med høy feber og murring i den lille tynne magen. Hun har omtrent ikke spist på ei uke og hadde ikke mye å gå på fra før, stakkars. Men nu er alt så meget bedre!!

Jeg er egentlig på vei til asiabutikken ned i gata for å handle litt. Fikk vann i munnen av en artikkel i Aftenposten i dag (har dere lest den?). Nam nam, vårruller, innbakte scampi og diverse godt. Kanskje i kveld??

Måtte bare dibbe litt først, hi hi hi...

Håper dere har en har en fin formiddag, allihopa, og at det blir en god helg!!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som helsepersonell så kan jeg garantere deg at dibbe-pause IKKE har noe med din forbedrede høyreskulder å gjøre! Nemlig!

Men godt å høre at vesla er på bedringen!! God helg til deg også!

Skrevet

joda.vi har det så fint som det går an her....men utrolig hvor fort et hus kan blir overrotet,og det på bare noen timer!!! ;o)

så bra at du er bedre,og at lillemor endelig får leke i snøen.her regna den bort,så vi har vår...=(

ha en god helg du også =0)

Skrevet

Så godt at snuppa di er frisk & rask!! :-)

Ha en superfin helg du også!:-)

Skrevet

Hei & Hå, skal hilse fra Ålesund, byen som brant, der det lukter tang og der de har hai i bur (iallefall nesten bur da;-))

Ha en flott helg og hilse masse til miniKaro fra Hannah & meg:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...