Temmelig hemmelig Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 huff kjenner at panikken begynner å ta meg snart. Har klart: Kirke Lokale dress til mann og barn - sydd i thailand i jula brudepikekjole også sydd i thailand. Gjestelista 10 liter vodka 10 liter konjakk 10 flasker likør. ellers er ingenting klart.sitter å ser på brudekjoler på internett Når bør man ha den klar? Når sender dere ut innbydelsene? Begynner vel å bli på tide å finne ut hva man skal ha til meny
map79 Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Hei, detter er hva jeg har orden på: Kirke lokale m. mat/drikke/servitører (hotellet ordner alt) Bryllupsuite Gjesterom til reduserte priser Solist til kirken Band til middagen/festen Frisør/make-up/massasje/selvbruning/manikyr Avtale m. syerske 17. feb - for design av Kjole/smoking Små gaveesker m. innhold til gjestene Holder på å designe innbydelsene nå (er grafisk designer/jobber på trykkeri). Tenker å sende dem ut i slutten av mars. Skal på prøvesmaking av to menyer vi har valgt ut den 16. feb - så etter det vet jeg bedre hvor mye alt kommer til å koste. Tror jeg er godt i gang - men redd for å ha glemt noe viktig! Så innspill tas i mot med stor takk
3 herlige unger!!! Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Begynner og bli små stressa jeg!!! Hemmelig enda, bare forlovere som er spurt.. Kirke, Fotograf, Brudepikekjoler; Lokale, Så smått begynt og handle inn alkohol, 6 flasker vodka.. Muligens kjole i morgen.. Spent på om den passer!! Tenkte og sende ut innbydelser i beg av april.
hund&barn@fullrulle Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Vi har kirke lokale (skal være hjemme, hehe) frisør og stylist. (samme person som er naboen) fotograf ser ut til å være i orden barnevakt til de to små kokk, kollega av gubben som er bryllupsplanlegger, kokk og konditor, så han skal ordne masse for oss BRUDEKJOLE (ligger i albumet mitt om noen vil smugtitte) mange tanker og ideèr ellers. bryllupsnatten er klarlagt og blir ikke hotell men ganske spesiellt.. Tja, kommer ikke på mere akkurat nå
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Hm.. nå kjente jeg at panikken tok meg litt.. Men følgende er i orden: Mat lokale kirke frisør/ sminke time til meg og min forlover smokingen til mannen
Top of the hill Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Nå skal ikke jeg gifte meg før helga etter deg, men dette er hva jeg har klart: Kirke Lokale Kjole Tostmaster Alle blomster Frisør og styling Mat og kokk Bryllupskake, og alle andre kaker Fotograf Morgengave til mannen Invitasjonene er på vei ut Design på sanghefte og kirkehefte Er glad i planlegging....hihi
78Pus Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 tja... nå kjenner jeg at jeg begynner å få litt "småangst"....;0) Dette er ihvertfall klart: Kirke Lokale Kjole(håper jeg, venter spent på at den skal bli sendt) Toastmaster Ei til å lage bryllupskake Menyen, oksen ligger i fryser'n Kjøkkenhjelp Fotografering Klær til ungene Tråen i bryllupet... sølv og hvitt Frisør, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg vil ha det da men.... Gjestelista Bordpynten Ellers så har jeg hundre ideer til hvordan det skal pyntes og hvordan innbydelsene skal se ut osv... men jeg blir liksom aldri enig med meg selv..;0) Brudebukketten, håper jeg at gubben har fått med seg hva jeg vil ha...;0) Alkoholen skal gubben til Tyskland å handle i mars, så den er vel på en måte i boks den også.... Men nå nærmer det seg faretruende fort jenter, så lykke til til dere alle!!
Mamma'n til Dominik og Leon Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Vi har klart: kirke festlokale (inkl. servitører og vask) meny invitasjoner brudekjole gjestelista, eller den er vel ikke 100% før svara på invitasjonene kommer frisør overnattting foto og video musikk i kirka bordpynt Har nesten klart: musikk bryllupskake, hvem som skal lage den altså bordkort overnatting til gjestene fra Italia+ noen norske Mangler fremdeles: brudesko prest blomster dress til mannen "dress" til babyen forlovergavene morgengavene bordoppsett sanghefte/meny/gjesteliste/bordoppsett Ordner seg nok alt sammen, men i natt drømte jeg faktisk at bryllupsdagen var der, og så hadde vi glemt å gå å pynte festlokalet dagen før! heheh... da skjer nok ikke det iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå