nups Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 hehe...tok en sjans den dagen da jeg løy om at den omtrent var ferdiglest..tenkte det kunne kjøpe meg litt mer tid. Men der tok jeg jammenede feil gitt! Jaja..Jeg er igang nå..men dog for sent :-(
KongTom Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Å herregud det gjorde godt! ;-D Du aner ikke hvor hardt det der gikk inn på meg... Det er ikke kødd en gang, hehehe! For det første fikk jeg nesten ikke sove da jeg i min iver løp ned til biblioteket for å jukse meg til seier, og fire eksemplarer av doppler som lydbok var utlånt samtidig... Måtte jeg virkelig skamlese den selv? *tenke tenke* Men så fikk jeg en gledelig mail i går "boka du reserverte har kommet inn"... Selv om jeg akkurat hadde kommet inn døra, kastet jeg meg på bussen og ned igjen, og da var det bare å kjøre et turbosett med 4 cd'er på rad. Meldinga du kom med i dag morges tok derimot fra meg livslysten fullstendig. Utrolig at jeg i det hele tatt kom meg på trening... men nå! Hipp, hipp, hipp!!!....Hurra, hurra, hurra!!!!! :-D *danser på bordet (og sånne ting)*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå