Gå til innhold

Februar damer: Hvordan ligger vi an i løypa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som er utålmodige? Og hva gjør dere med rastløsheten og den laaange ventingen som ingen ende tar??

er formen fin? Og lenge igjen? jeg har 9 dager igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin lørdag 3. februar 2007

så ja---nå vet jeg snart ikke hva jeg skal finne på for å få tiden til å gå.Det er tungt nå, og jeg må bruke muskler jeg ikke ante jeg hadde for å komme meg ut av sofaen, sette på meg sokker eller vaske meg fra knærne og ned. Og jeg må stå i speilet for å se navlen min. Jeg bruker en dopapirrull om dagen fordi jeg tisser hele tiden, jeg dusjer sminst to ganger om dagen for jeg er så sinnsykt varm ( jeg pleier alltid å fryse), støvsugeren og moppen blir ikke akkurat utslitt om dagen, og jeg lurer på hvor store hybelkaniner faktisk kan bli før jeg må begynne på dressurkurs med de, jeg orker ikke mere av dr.phil og operah, og hører jeg en debatant bruke ordene folk flest en gang til så kan dere hente meg på psykiatriske.

Fullmånen i går hadde tydeligvis ingen påvirkning på meg, enda så motagelig jeg følte meg. Og den stakkasrs vordende faren, som kommer hjem til sin kjære som er sulteforet på voksenkontakt og oppmerksomhet. og ikke har noe annet å snakke om enn hva jeg ikke fikk gjort i dag.

JEG ER LEI!!! Leken er over. Morroa er slutt. Den feite damen kan synge nå!

Skrevet

Termin om 5 dager å i natt å forsåvidt de siste nettene har vært knall harde!!

Sover mer eller mindre ingenting pga sterke kynnere og murringer,men det skjer liksom ikke noe mer en det =(

I dag skal jeg ut og spise en bedre middag med min kjære så satser på en kjekk kveld!!

Å en baby snart !!!!!!!!!!! =)))

Skrevet

vi får håpe det skjer noe snart med oss begge. helgen er jo ikke over ennå?

Skrevet

jeg skal ta med ungene i stallen nå jeg. Jeg skal kjøre hest på humpete jorde for å se om det hjelper på vesla. Hatt sex, spiser bringebær og kanel til den store gullmedaljen..

Skrevet

Jeg har vel fullført alle lovlige kjerringråd nå men ingenting hjelper =(

Krysser fingrer for alle i sammen jeg =)

Skrevet

Formen har ikke vært så bra denne uken, men er ikke så værst i dag. Har 16 dager igjen til termin så her må jeg smøre meg med tålmodighet. Men må si jeg hadde et ørlite håp med fullmånen i natt. Litt vel optimist her se, tihihiii

Skrevet

Har vurdering om i gangsetting om 19 dager, var på føden på mandag og da trodde overlegen at det var fødsel på gang, har ikke sovet mer enn 2 -3 timer pr døgn siste uka, har hatt regelmessige maserier med 3 min mellom og varighet på 1 min i flere timer.

Kan nesten ikke gå for egen maskin lenger.

Var på sjekk på føden etter regelmessige rier i 36 timer med 5min mellom og varighet på 1min fikk beskjed om at døra var der og heisen på venstre side.

Summa summarum nå er jeg dritt lei og håper på at dette enten blir til fødsel snart eller roer seg til jeg blir satt i gang :)

Synd at det er så dritt på slutten har vært så kjekt å gå gravid selv med plagsomme bivirkninger som kvalme, hovnebein og ømme bryst.

Skrevet

Hari kke termin før den 20 , men herregud så utålmodig.... men har vært så mye syk de siste mnd så er vel derfor... kaster opp hver dag og... Har hatt 3 timer med modingsakupuntur, kjenner mye murringer... men må nok vente litt til... skal på ny time på mandag... så får håpe det kanskje skjer noe etter den....:)

Skrevet

vi var mange som hadde et ørlite håp om at sex og fullmåne skulle hjelpe, men dengang ei. ikke iskaldt vann i ti minutter på føttene heller.....

våknet i natt og hadde så vondt at jeg var sikker på at her skjedde det noe, men etter å ha vært på do så , nei. ingenting. da var det jo ikke vondt lenger heller:(

mensmurringene fortsetter å holde meg våken om natten og sende meg på sofaen om dagen, men her skjer det ingenting. hadde passet så fint nå i helgen, da hadde vi hatt en uke på å være alene vi tre med vårt nye liv før min gode bonussønn kommer neste helg. ( hans sønn fra tidligere ekteskap).

nå må vi vel bare smøre oss med tålmodighet og håpe at hun snart har lyst til å hilse på oss.

sender fødestøv til alle som trenger det:)

Skrevet

Hadde da termin i går jeg, og den fullmånen som alle snakket om var ikke mye til hjelp her i gården:(

Håper det skjer noe snart, masse menslignende smarter de siste 14 dagene men det utvikler seg jo ikke til noe mer jo :( Begynte å bli skikkelig sliten nede i ryggen nå de to siste dagene og det skal vist også være et tegn!!

Krysser fingrene og tær for at det skjer noe snart, smabo er også begynt å bli max utolmodig, gleder oss slilk til nurket kommer:)

Skrevet

Har 14 dager igjen i dag, og er ganske lei og sliten... sover godt om natten (snorker som et uvær da, så pappaen har flyttet ut på stua i gjesteseng for å få sove...)

men har endel vondt i ryggen nå, er vel bekkenet tenker jeg.

og stakkars storebror synes ventetiden er lang, og at mamma er litt grinete om dagen. får håper jeg hverfall slipper å gå på overtid for det er jeg ikke motivert til...

(dette ble visst mye klaging ...)

vi har fått alle tingene i hus nå...vognen står i stua og bare venter på prinsessa...er så koselig! Synes nesten det lukter baby her, hihi!!!

lykke til alle februardamer!!!

Skrevet

var ikke meningen å signere med anonym...kom visst bare nær knappen...

Skrevet

Jeg har også termin i dag. Nå synes jeg hun kan komme. Er sliten og lei. Vondt i symfysen, og stor og diger mage. Fullmåne - pøh! Hadde ingen virkning på meg. :-)

Skrevet

Åh, æ trur ingenting på fullmåne, kanel, og sterk mat lenger.

Har spist ett helt glass me jalapenos den siste uka, har også spist mere grøt me masse kanel di siste 14 dagan, enn æ har gjort di siste 3 åran, men skjer det nåkka? Niks nada.

Har ikke sove ei helt natt siden permisjon starta, våkne me kynnera, menskrampe, ondt i korsryggen, og ei blæra som va full iallefall to tima før æ klare å stavre mæ på do.., pga bekken.

Har trudd no i di her 3 uken at NO ...nei NO... ok..men NO... Men nei!

Kroppen har lurt mæ hver gang.

E så sliten å lei no at æ har løst å legge mæ ned å våkne når alt det her e ferdi.

Kjenne ikke at æ har energi tell å makte en fødsel no, så skjønne ikke korsen det ska foregå.

Hadde ett klage innlegg i går, og ei sa det så bra me at det e psykisk tungt å gå å vente... Å DET E DET!!

Man går jo bare å vente på at ting ska gjøre enda mer jævli ondt. Æ ser for mæ ett smertehelvete, for så rein glede.. Så æ blir helt kokko i hode av å grueglede mæ..

Æ har da termin no på tirsdag den 6.feb.. Så det gjenstår no å se da..

Men, æ sende all verdens fødestøv iall retninge tell alle som vente å slit no. Kjenne så godt tell det.

Kose sæ i permisjonstia.. phø...kæm i svarten som fant på det??

Lykke tell alle.. Vente på en haug me fødselshistoria her framover :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...