Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Jeg og sambo har så og si ikke hatt sex etter fødselen, er nå 4,5mnd siden. Har vel hatt sex 5-6 ganger.... Jeg la på meg 25kg under sv.skapet. Har nå kun 3kg igjen før jeg er nedi gamle vekten, så er egentlig fornøyd med det. Men jeg føler meg IKKE sexy eller tiltrekkende sånn som før!! Mye av det er pga puppene mine... De er mye mindre, hengete og "deigete", ikke faste og fine som før. Får helt angst når sambo vil ta på... Vil ikke at han skal se på puppene mine en gang... Før elsket jeg når han koste med puppene mine, nå blir jeg bare kvalm, og begynner bare å tenke på hvor ekle puppene mine er.. Høres sikkert skikkelig teit ut dette, men det er virkelig ett problem altså... Sexlivet er IKKE det samme lenger, med hengete, slappe bryster!!(
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Her er det heller ikke mye sex i gården! Føler meg som en melkeku for tiden og det er ikke så gøy da når puppa skal brukes til noe annet... Men jeg kan love deg at det blir nok bedre - her hjalp det litt etter 2 glass rødvin!!! Ang pupper; vi kan jo ikke forvente at kroppen er som den var før vi ble gravide. Puppene har i hvertfall forandret seg her også - kan beskrives slik du gjør det. Men mannen min klager ikke - like opptatt av pupper som før!!!! Så gå inn i deg selv og jobb med problemet - si til deg selv hver dag at du er fin (høres sikkert teit ut,men det hjelper)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Off, nei jeg vet.. Kroppen har jo gjort en utrolig jobb ved å bære frem ett barn, så kan jo ikke rekne med at den skal være som før..men er så uvandt liksom... Jeg ammer ikke lenger, så puppene er liksom ikke melkemaskin lenger heller... HI
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Det må jo være deilig å ikke være melkeku... selv om de henger litt mer enn før! Tror ikke samboeren din tenker noe over det altså!!! Han er nok stolt over deg som har gitt han et barn (gjort den harde delen av jobben , for han var det jo kos)
hårsår Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Skjønner hva du mener, men synes at du skal tro litt mer på deg selv og la mannen din se på deg. En mann elsker en kvinne med selvtillit. Har du ikke lagt merke til at selv jenter med mindre pene utseender kan få pene gutter pga at hun stråler sjarm og selvtillit? Så alt det som stopper deg sitter oppi ditt eget hode, og har ingenting med virkeligheten å gjøre. Selvfølgelig har kroppen din forandret seg, men den er jo ikke stygg. Bare anderledes, og heter en "etter fødsel kropp". Vi ser alle slik ut som din, og jeg nekter å ødelegge sexlivet mitt fordi jeg henger litt. Er mannen din glad i deg ser han forbi valkene, fordi han er så glad i deg at han ser bare den flotteste jenta i verden som passer perfekt for ham!
Jerry 82 Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Samme her... når jeg ammet hatet jeg de store melkesprengte puppene, og syns det var godt når de minket når jeg trappet ned på ammingen. Nå har jeg sluttet helt å amme, men de fortsatte å minke, det er jo ingenting igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå