Gå til innhold

Noen som har ide til bursdagsgave til mannens 35 års dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alt han trenger.......

Og snart har han bursdag...

Har tenkt å be stebarna lage noe på forminga i skolen, fellesbarna får jeg hjelpe med å lage noe, de er så små ennå.

Men hva skal jeg, kona, gi til mannen som har alt? Det eneste han ikke har er fritid..... Det han trenger mest, er trening/å komme i bedre form, men han har både sko og drakt, har bare ikke tid til å bruke det.

Innspill mottas med begeistring!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et hjemmetreningsapparat?

Skrevet

Jeg foreslår Thomas Hylland Eriksens bok om å leve sakte/om tiden, har hørt den skal være bra, går fort å lese, og er aktuell for moderne mennesker med lite tid...

Skrevet

Foreslår at dere gjør en avtale om å droppe gaver mellom voksne!

En mann med lite fritid og som har alt, vil nok bli glad for

- å slippe å ha stadig flere gjenstander

- å slippe maset med å ordne gave til DEG to-tre ganger i året.

I tilfelle du selv har alt, og likevel setter pris på å få gaver fra HAM, vil dette være et offer fra din side. D.v.s. en gave til ham.

Hilsen en som tenker annerledes, antakelig fordi jeg er mann.

Skrevet

Vi har kuttet ut gaver til jul, mellom de voksne, og det var skjønt.

Men synes det er gøy å gjøre stas på bursdagsbarnet..., men det kan man vel gjøre på andre måter, uten at det blir så materialistisk?

Skrevet

Nettopp! Si til ham om morgenen at "Gratulerer med dagen! I dag skal JEG lage middagen".

Hvis det eventuelt er slik at det nesten alltid er deg som lager middagen, vil han nok stusse litt, men hva gjør dét? Det er jo hyggelig å få mat som ens kjære har laget, selv om det skjer ofte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...