Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg fødte der i november, artig å se om det er noen andre som gjorde det også, husker alle jeg møtte på barsel, vi hadde det så koselig :-)
SaDa Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Er du vossing?? Svigerinna mi er derfra, men bor i sandefjord..
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Neida, kunne ha født på Haukeland, men det ville jeg ikke -har født en gang der før og det var ingen god opplevelse så derfor ble det Voss denne gangen :-)
SaDa Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Oki.. Kjenner ei fra bergen som lå 3 døgn i fødsel. Men fikk ikke ks pga det var i helga.. Sykt..
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 Uff det hørtes grusomt ut ! Hvor var det?
KaMa Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg fødte på Voss i Mars. Er glad jeg tok turen dit i stedet for Haukeland... :-)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2007 Artig da, hvem var jordmoren din?
KaMa Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 På Voss? Husker ikke hva hun het, eller de het. Vaktskifte under veis, så det var to stykker. Men hun første var en voksen dame som jeg mener kom fra Voss. Kort brunlig/rødt hår. Hun andre var yngre med langt lyst hår. Ganske kontant og saklig dame. Uansett er jeg storfornøyd med begge to, og i det hele tatt med all erfaring fra Voss. Hvordan kom du frem til at du ville dit? Ble du anbefalt å dra dit eller var det dårlig erfaring fra Haukeland som gjorde at du bestemte deg for å dra dit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå