Gå til innhold

hvilken orgasme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når sambo både slikker og fingrer meg samtidlig( fingrer meg hardt) så får jeg en orgasme jeg ikke helt skjønner,klarer ikke å definere om det er klitoris orgasme eller ikke!! har bare hatt klitoris orgasme fra før.,men når han fingrer meg hardt samtidlig så kjenner jeg ikke at han slikker meg,men kunn fingeren(det er nyyydelig)og jeg får orgasme, men ikke helt den samme som klitoris,blir heller ikke så øm på klitoris som jeg pleier...altså:er det vaginal orgasme??? noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan hjelpe meg?

Skrevet

vaginal eller g-punktsorgasme, selv om den siste er noe omdiskutert. Er ikke klitoris stimulert, så er det en type vaginalorgasme.

Men så lenge det er godt, så er det vel det samme?

;)

Skrevet

han slikker meg på klitoris samtidlig da...men om han kunn slikker meg der og ikke fingrer meg så kjenner jeg en klitoris orgasme,men når han fingrer meg samtidlig så blir orgasmen annerledes og dypere på en måte..spiller jo egentlig ingen rolle,men gøy om d var vaginal liksom....

Skrevet

Det er mange av de samme nervetrådene som gir de ulike typene orgasmene. Det at han stimulerer flere områder, gir gjerne også som du sier en dypere orgasme fordi flere sensorer blir stimulert.

Ren vaginalorgasme er ganske sjeldent, men er du så heldig, så nyt det så mye du kan. Vær glad for den nytelsen kroppen gir deg og at du kan nyte den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...