Gå til innhold

Hjelp meg med brudkjolen da damer!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt nydelig!!

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

den er fin!

den er veldig fin

også er den sånn at det går ann å være seg selv inni der.... det er fint!

det er viktig for meg i alle fall,når det gjelder kjolen.... at jeg ikke skal se ut som noen andre enn meg.

det er jo meg han er forelska i sier han.

(også ei anna dame med "I love snooker" T-skjorte)

he he he

Skrevet

Rålekker!!!!! Og jeg kan absolutt se deg for meg i den kjolen!!! Det blir et flott syn!!!!

Det er forresten brudeshow på Thon Hotel i Ski på søndag....

Skrevet

Jeg syns den kjolen var helt nyydelig! Og noe helt annet enn den Laura Ashley kjolen jeg hadde på åttitallet(helt bløtkake...)

Kjempefin, var den!

Skrevet

Ja akkurat det med å føle seg som meg! Kanskje en litt bedre utgave av meg....:) er veldig viktig. Jeg føler det litt rart i utgangspunktet å ikle meg brudekjole... Er liksom ikke helt prinsesse-typen!!!

Skrevet

Den kommer til å kle deg kjempegodt!

Skrevet

der sliter jeg også

jeg sliter med hele bryllupet av og til, for vi lever jo ikke i ett skuespill heller, men når jeg klarer å se at det er en fest fordi vi er kjærester, og at vi skal feire det, da gleder jeg meg igjen!

fest er greit, brud er vanskelig!

Skrevet

Ja jeg så at det skulle være show på Ski! Men jeg blir bare deppa vettu når jeg ser alle disse purunge radmagre tenåringene som vakler seg over podiet...hehe...

Skrevet

Men alle vet jo at vi damene er på vårt beste etter tenåringsstadiet - og gubben min sier bestemt at det skal være litt mykt og godt å ta i....hihi! c",)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg Dritgrei! Jeg gleder meg til å feire at gubben fikk det for seg at han ville være gift med meg!!! Men jeg foretrekker helst å være bakgrunnsfigur jeg da.... Det blir litt vanskelig akkurat den dagen tror jeg...

Skrevet

Nydelig kjole!

Og veldig praktisk til klatring på stoler og bord ;-) Tenker du blir såååååååååååååååååååååååååååååååååååå fin!

Skrevet

Råflott!!!

Mannen din kommer til å få bakoversveis....

Og du, om den passer til en voksen dame??? Hvem er den voksne damen som skal bruke den da???

Du er jo bare så vidt fylt 29, så det kan da ikke være noe problem.

Åååååååååååå nå fikk jeg lyst til å gifte meg igjen....(med samme mann altså...)

Skrevet

Takk alle snille søte damer:)

Jeg snakket med Snuldermannen i går om at jeg føler at alt er litt "merkelig" Det med å være brud altså... Føles så ...ikke meg...liksom... Stakkaren ble litt betutret han da! Og det var jo ikke meningen. Jeg gleder meg masse altså, men er kanskje litt redd for at jeg setter lista litt for høyt???

Forøvrig så har jo samboer vært med meg på kjoleprøverunden, så han synes kjolen er fantastisk da selvfølgelig... Hadde han turt sagt noe annet mon tro....

Skrevet

Du Snulder, min beste venninne hadde det som deg. Snakket om bryllupet sitt som om det var bare noe hun "måtte" og hatet tanken på oppmerksomheten og det å stå i sentrum. Faktisk var det så ille at de avlyste hele brllupet og giftet seg fort og gæli uten å invitere gjester av noe slag. Men som forlover fikk jeg jo nyss i det. Og dommerfullmektigen som skulle vie de var like flink til å spre budskapet som oss forloverene. Og da dagen kom var det fullt oppbud på tinghuset. Og deilig lunch var det etter vielsen. Og min venninne strålte som en sol og koste seg hele dagen. Og innrømmet at dette var jo bare moro og at hun sikkert hadde taklet en diger bryllupsfest også dersom hun viste hvor deilig følelse et slikt bryllup ga ;-))))))))

Dagen er deres. Du kommer til å være flott og du vil kose deg!!!!!!!!

Skrevet

Enkel og kjempefin, Snulder!!!!

Du kommer til å være såååå fin i den! Æresord!

Og som de andre sier her: ikke tenk på deg selv som "BRURA". Bare kos deg og tenk at det skal bli en fin, minnerik, herlig og romantisk dag med Snuldermannen, ungene og de andre du er glad i!!

Skrevet

Dere har så rett... Jeg gleder meg jo en masse sånn innerst inne:)

Skrevet

Lekker! Fikk nesten lyst til å gifte meg igjen! Forrige gang var jeg atten år ig gravid med nr. to. Jeg kjøpte meg en bomulls brudekjole pr. telefon fra danmark, usett! Kjolen var ok, men ekteskapet varte ikke så lenge. Kanskje en ide å engasjere seg såpass at både kjolen og ekteskapet varer neste gang!

Det må være kjempegøy å ha en så nydelig kjole.....sukk...Kanskje slanke meg noen kilo og fri?

Skrevet

Kjolen ser kjempefin ut!

Jeg er ikke brudetypen jeg heller. Grudde meg til å skulle være "damete" en hel dag og til å skulle være i sentrum for alles oppmerksomhet. Jeg var nesten 38 og det skal jo liksom ikke bruder være... Men så ble det så flott. Det var Maud-mannen og jeg som var i sentrum for hverandre, de andre lagde en flott ramme rundt vår markering av kjærligheten. Jeg stortrivdes faktisk både med kjolen, prinsessefølelsen og oppmerksomheten hele dagen!

Skrevet

Såååååå lekker da!!!!

Du kommer til å bli bare så nydelig fru Snulder:-))

Ps: Sambo og svigermor synes den er rålekker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...