Gå til innhold

Flotte jenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser igjennom innlegg her på siden, og jeg må si at det er utrolig mange flotte, reflekterte damer med sans for det gode liv og som setter pris på de små gleder.

Så heldig vi er som kan finne nye venner på denne måten, føler at det er mange som er så lik meg, tenker likt og setter pris på de samme tingene:-)

Gleder meg til første treff med noen av dere..

Hilsen meg som sitter og nyter freden hjemme, barna sover og mannen er på herretreff.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg .... det er finesen!

Skrevet

Jeg er helt enig! Utrolig at det går an å finne nye venner på denne måten - og så mange koselige, reflekterte damer på et sted, da - det er jo så artig!

Ekstra gøy blir det når man treffes på årntli' og finner ut at dette var trivelige damer! (jfr vår tur på byen i november!)

c",)

Skrevet

Jaaaaa!! Vi er heldige og det er som du sier, nesten litt rart at det er mulig! Det skal bli koselig å treffe deg også, Tiggywinkle. Og MSB og Maud og flere på Holmsbu! Og enda flere rundt forbi etterhvert :)

Skrevet

Jeg er enig! Hva er sjansen for det, egentlig? Å logge seg inn på et forum på en side man treffer tilfeldig og så er det så mange fantastiske, varme og rause mennesker der!

Jeg gleder meg til å treffe dere på Holmsbu!

Skrevet

Ja, dette er jeg helt enig i! Snakket med svigermor om akkurat dette ved frokostbordet idag, at jeg føler meg så priviligert som har blitt kjent med så mange flotte jenter - også på nett i tillegg;-))

Takk til dere alle sammen!!!

Blir koselig å møte dere som jeg ikke har sett ennå, selv om jeg føler at jeg "ser" dere ganske godt etter alle flotte innlegg her inne:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...