Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Tapper dere kaldt vann fra springen og gir det rett til baby? Er det ikke kaldt for de?
Veravera Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Begynte med kalt vann fra springen på¨tutekopp da lillegutt var 7 mnd. Og han synes det er såååå godt! Mye bedre enn det halvlunka han var vant til. Og blir ikke dårlig i magen..:-).
SaDa Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 ja det gjore jeg når lilledgutt var så gammel. Hvis du syns det blir for kald kan du jo blande med litt varmt vann evt fra vannkokeren.. Men husk ikke varmt vann fra springen pga bakterier.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk for svar! Da gir jeg henne kaldt vann fra springen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg tapper i kaldt vann og så lar jeg det stå i 10 minutter mens jeg forbereder maten. Da blir det ikke isende kaldt...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Jeg gir sønnen min kaldt vann..Han elsker det!! Han drikker ikke det hvis det er lunkent vann..Bare lite.. Om det er kaldt vann, drikker han masse..Hehe....
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Noah drikker kun kaldt vann, hvis det er lunket vil han ikke ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå