Gå til innhold

Jeg har fått en bitegutt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Theodor (hvert øyeblikk 11 mndr) biter!!!! Særlig tær er utsatt for hans sylskarpe, små... Og han gjør det med et skikkelig glis om munnen.... De store jentene syns det er gøy og lager litt større nummer utav det enn jeg setter pris på. Tips, noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bit igjen.... er det ikke sånn dere gjør det reveenka?

Skrevet

Fnihihis. Nei, men jeg har hatt lyst et par ganger - da det gikk som verst ut over puppen. Men de gangene da revungen bet ordentlig tak, skvatt jeg nesten i taket - og ungen ble så skremt stakker at det endte med tårer hver gang. Så etter fem-seks ganger av det, bites det ikke lenger i puppen(eller andre steder).

Men har egentlig ikke noe godt råd til Tometrollet, desverre.

Skrevet

Æhhh... min eldste var sånn....Krabbet under bordet da vi hadde kaffegjester og beit dem i beina.... Vi syntes det var morsomt og sjarmerende....gjestene var neppe like enige....

Skrevet

Vår mellomste hadde en slik biteperiode. Vi sa da med alvorlig stemme at det ikke var lov og at da fikk hun ikke være sammen med oss, leke med de andre etc og så satte vi henne litt unna oss andre. Etter en stund lærte hun at det var mye koseligere å slutte med sånt ;-) Men mener å huske at hun var over året da dette skjedde.

Skrevet

Det er vel en periode,- men phu; ikke særlig morsomt! Kanskje lurt å ikke gjøre så veldig mye?

Hilsen Velve Villeder

Skrevet

Signerer Gummelillan jeg:-)

Har ikke hatt bitebarn selv, men har sett skrekkeksempelet i vennekretsen, hvor det endte med at de voksne beskyttet barna sine mot bitebarnet fordi foreldrene bare lo av det.

Si ifra, marker klart og tydelig at det ikke er lov å bite og gi storesøstre klar beskjed om å ikke fyre ham opp. Og bite tilbake har nok ingenting for seg, for da viser man jo bare at det er greit å bite......:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...