temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Skal vi sutre sammen? Vi som ikke skal til Holmsbu...
Urtete Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Samhold gir styrke! ;-)))))))))
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Nei, kom igjen jenter - bli med! Og du Tonetrollet - vi må jo få tatt igjen det tapte fra sist, da jeg satt ved siden av deg en hel kveld uten nesten å få pratet noen ting! Det var Snulder og Klættis sin feil.............. c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 javel, felles sutring - da velger jeg å slenge meg på altså....
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Kanke du åsså komme til Holmsbu, det hadde vært SÅ morsomt! Pliiiis!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 Skravlings kan vi vel få gjort noe med... Men Holmsbu, det har jeg ikke råd til! Hellas-turen vrengte (og mere til) lommeboka mi... Men det er så nærme at det kan godt være jeg kommer og hilser på...
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Ja, gjør det - det skal være forspiel i Karomammas juniorsuite ryktes det .............. c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 kan ikke det vettu... har bare en bitteliten rosa oung og oppi der er det ikke så mange penger... men vi kan jo gjøre en annen ting sammen når våren nærmer seg... ta en kaffe for eksempel... det må vel la seg gjøre... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 og hvis dere lurer på hva oung er for noe... så..... tatarataaaaaaaaaaaaaaaa PUNG er ordet.
Urtete Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Hehehehe, jeg trodde kanskje det skulle være unge................., men forsto egentlig ikke budskapet ditt!!:-))))
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Husk at Snulder og jeg bor rett ved Gardermoen - du trenger ikke kaste bort pemger på flytoget engang, vi bare tar en kaffe i ankomsthallen c",)! Blir billig, det! Nei, jeg har det - få jobben /studiestedet til å finansiere en studietur til Østlandet! I slutten av april.........................
Ronja65 Skrevet 3. februar 2007 #12 Skrevet 3. februar 2007 Trollings... Jeg må også se an lommeboken lit. Har akkurat kjøpt ny "gammel" bil og reiser til Thailand om en uke... Jeg har heldigvis mulighet for å ta noen ekstravakter, så jag ser det an... Fordi jeg har nemlig veldig lyst, samtidig som det er en stund til... så jeg satser på at jeg har samlet sammen de kronor som jeg trenger.:-)))...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå