Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Fus på den! Nå klusser vi det skikkelig til! Morsomt forrestetn å være her samtidig med alle andre, og ikke helt alene midt imellom! c",)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 And, and, and!!!! Jo flere kokker dess mere søl.... Jo flere dibbere dess mere rot og dess mere moro!
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2007 rote rote rote rote rote har begynt en ny ryddetrend her i hemien, så da kan jeg endelig få utløp for rotegenene igjen! jippi!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg prøver å rydde i hiet jeg også; det hjelper til med å få de strittende nervene til å legge seg med pelsen.... Men når nestenettåringen river alt ut og ned fortere enn ei gammal skabbrev kan rydde, så blir ikke resultatet helt som forventet, nei......................
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 sånne reveunger har det godt i bur har jeg hørt ;-)
Reveenka Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Hehehe! Den eldste syntes det var toppen å krype inn i flykassa jeg hadde til bikkja da hun var rundt året! Har et ganske festlig bilde av henne inni der.........c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå