Gå til innhold

Trådløst er tingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg bærbar PC og trådløs router... YEAH!!!!! Kanskje det gjør det litt enklere å få vært her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulrerer med dagen den er din og vår og alle hjerter gleder seg for du har fått en ruter.

Jeg vrir til spar.

:-)

Skrevet

Sitter på loftet ennå, jeg - på tredje måneden... sniff....

Mye morsommere når man kan sitte i stua med ett øye på tv'n og to hender på tastaturet!

Skrevet

... og en baby på puppen og ei venninne i øret.... glemte du det litt?

Skrevet

Babyen er seff i senga si - enn så lenge.........................................

Skrevet

åjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nå ja, men i morgen tidlig skal du se det blir flere ting å holde på med mens du dibber... da er det lørdag i tillegg og huset er fylt av fok som elsker forundringsboller.... det er toppen av lykke med en router!

Skrevet

Luksus, tonetrollet, luksus!!!!

:-)))))

Skrevet

Jeg tror jeg får innynde meg litt hos gubben så han fikser datautstyret her snart.......c",)

Forresten har jeg Tante Evas fantastiske kanelboller i fryseren som jeg bare tar ut i morgen og putter i ovnen. Ferdig på null komma svisj!

Skrevet

se der ja.... fiks ferdig ...

Skrevet

GRRRRRATTELERER, trollet!! Er det ikke herlig?

Jeg har litt problemer med routeren, men nå i kveld tjuvkoblet jeg meg på hos noen andre. Kanskje det er de nyinnflytta naboene som har så bra trådløst, he he. Ikke vet jeg, men det går i hvert fall unna så det griner her :)

Skrevet

Kanskje det er MIN router som er så knakende god at du kan koble deg på Karomamma! Og det er DERFOR det plutselig har begynt å gå så saaaaakte her.......?????

Skrevet

I så fall har du utruuulig god dekning må jeg si!!

Neida du, jeg bare tok det ene som var "unsecured" og uten navn. Der vi bodde før, var det en som hadde kalt nett-tilkoblinga si for "Vi har kjøttøks - pass dekk". He he he he....

Skrevet

Her oppe i grisgrendt strøk er vi vel heldige hvis vi i det hele tatt finner en butikk som selger routere..hehe.. Det er en del av naboene mine som fortsatt driver med røyksignaler ;=)

Skrevet

HA HA HA HA HA!!! Du får sagt det du, brura!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...