Gå til innhold

Hvordan oppførte barnet ditt seg da det fikk tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 3.5 mnd nå og lurer på om han får sin første tann snart. Det er litt tidlig, men han har vær mer grinete de siste tre dagene, koser seg veldig når jeg stikker en finger inn i munnen hans og han har hatt 3 bæsjebleier i dag. Har også våknet de siste nettene 3-4 ganger uten at det har hørtes ut som han er sulten.

Hvordan var barna deres da de fikk tenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har klødd litt i gommen en stund nå, ikke vært grinete, bare blid og fornøyd som vanlig. På onsdag så/kjente jeg en tann, den kom over natten!! Vi satt noen mammaer og pratet om når tennene skulle komme osv. Hadde sett en liten prikk foran i gommen, skulle bare se...og der var den. Ble så overrasket he,he. Han blir 4 mnd på mandag.

Skrevet

Sønnen min på 11 mnd har 8 tenner (mange tenner, hehe).. Han reagerte ikke noe.. klødde ikke, gråt ikke, siklet ikke.. Men han bæsjet flere ganger, de luktet noe vondt.. Han fikk såre i rumpe pga tenner.. Bra nå...

Skrevet

gutten min har vært grinete i perioden med kløe osv i munnen siden han var 3mnd gammel, nå er han 5 nd og ingen tenner er komt.. holder på likedan nå... håper d kommer noen snart;);;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...