Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Drømme lokalet,mat og damaskduk og bestikk til 80 stk. kommer jo alt det andre i tillegg og det er mye vil jeg tro. Hva har/skal dere bruke som skal ca ha 80 gjester?
aanonym Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Flott lokale, enkel treretters, papirduk (tykk, god kvalitet m/mønster) ca 4000. Bestikk og service lånes på stedet. (Hvorfor damaskduk? Og skal du KJØPE bestikk?)
pandabjørn Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 vi kommer til å bli rundt 65 stk og der vi skal ha festen koster det 1000 kr pr kuver..da er all mat, drikk, dessert, fribar + servitører med det er mye penger, men så tenker jeg som så at jeg bare kommer til å gifte meg en gang i mitt liv )
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Må ikke ha damask duk, med det de kunne leie ut. Kan gjerne kjøpe hvit duk på ikea om jeg sparer noe på det., Men skal ikke ha papir duk når jeg gifter meg.
mammamamut Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 65 pers til middag + 25 stk til kaffe. Med mat, servitører, duk, servietter, bestikk, lys blir det 26000 + drikke
Jenny-penny Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 det er det det koster i oslo på de fleste finere steder. vi er heldig å få leie lokalet gratis og sparer dermed MYE penger.
*Ametyst81* Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Vi leier et flott lokale som har alt av bestikk o.l. pluss stort kjøkken(2800,-), så har vi en som skal være kokk-gratis. Deretter har vi kjente til servering, mange av de har vi servert hos selv. De kjøper vi en liten takkegave til. Mat og drikke skal det være MASSE av, DET er viktig for oss, og ikke minst for gjestene. Kakene er det foreldre, venner o.l. som alle har sin spesielt gode kake, som skal lage. Bryllupskake kjøper vi hos bakeren. Regner at det blir 25-30.000 for alt.
*Ametyst81* Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Vi blir 65 til middag, 20 ekstra til kaffi, skal ha lapskaus til nattmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå