Gå til innhold

Tromsøjenter!

en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

Skrevet

lagt ut nytt treff på hansens spisebord i storgata til førstkommende tirsdag:) kl 12

hansens spisebord ligg rett over gata for veita. i andre etasje.

vi prøvde å gå på teaterkafeen eller "sånn" på tirsdag, men det va smekkfullt!

ellers go helg til alle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA!!! Jeg er med!!!

Få med alle på babytreff!!!

Go helg til alle!!

Skrevet

kæm e du?? ny eller nytt nick??:) koselig med nye!!

Skrevet

hi hi... Æ e relativt ny, ja... Kjem på tirsdag:-D

Har de plass til barnevogn der, eller bare ta henne med i bilstolen? Har ikke vært på babytreff før..

Skrevet

så BRA at det e flere nye som kommer!!

det e plass til vogner der ja! det e kanskje langt å gå me bilstol? æ vet ikke. det kommer vel an på kor du parkere. litt klønat å kom sæ dit, men det går HELT fint!!!

Skrevet

skal se om klare å komme oss av gårde denne gangen ;)

Skrevet

Heia=) e det mange som bruke og komme på disse træffan? Har sett at det har vært flere ganga, og har jo hatt litt løst og komme. E dåkker gammel og korr gammel e ongan dåkkers? =) Æ e 26år og har en gutt som e 5mnd og 10daga gammel i dag=) (tia går fort)

E dåkker en sammensveisa gjeng? Høres jo veldig artig ut da:)

Skrevet

det e litt forskjellig kor mange vi e hver gang. vi har møttes endel ganga, så litt "kjent" blir man jo! men det e rom for flere, det e rom for alle som har løst å være med:) det e kjempe koseli at det kommer nye!! det har vært nån nye innimellom,og det e jo kjempe arti!!

æ e også 26 år, har en gutt som e 7,5 mnd. ongan e vel kanskje fra 4 mnd og opp til 1 år. nån har onga som e i barnehagen, men kommer for å skralve likevel!! det spille ingen rolle kor gammel ongan e, det e kjempe koseli å treffes:))

vi møtes ca 1 gang i uka. før va det på mandagan. men det va stemning fra nån at tirsdaga passa bedre!

kom kom kom!!!

Skrevet

Høres jo kjæmpekos ut=) trur nesten at vi må prøve ut et sånt træff :)

Men kossen vet vi kæm dåkker e (sånn vist d ikke e kommet så mange enda) :)

Skrevet

du skjønne det!!! har du vært der før? vi va der for første gang sist tirsdag. når du kommer ut av heisen går du mot disken og videre innover. vi sitt nok der, nærmest lekerommet!! og du SKJØNNE kæm vi e:)) det blir koseli me enda et nytt ansikt:)

Skrevet

Ååååååååååååå, det hørtes kos ut! Var gøy å endelig være tilbake sist gang, bortsett fra at synne var så trøtt, så vi måtte gå så tidlig! Har vært på veiledning på mastern idag, så nå må jeg nok ta velfortjent fri noen dager igjen:)

Får besøk te uka av søstra mi med datter på 5 år, men må se om jeg kanskje bestikker med meg dem... Hvis det e greit for folk? Er litt vanskelig å ditche besøket fra langtvekkistan når de kommer så sjelden.. :)

Skrevet

ja det e viktig me litt fri, så man får litt stress sånn på tampen;)

ta me hele familien for min del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...