rødhette* Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Vet noen hva det koster for en pakke liberobleier i str 3-6 kg på kiwi-butikkene? Hva koster det for en pakke pampersbleier i tilsvarende størrelse på rimi/ica?
♥maxen min♥ Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Er dette de minibebis bleiene i gul pakke? Da koster de rundt 20-30 kr på Rema1000 i allefall!
rødhette* Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Grunnen til at jeg lurer på prisene på libero på kiwi og pampers på rimi/ica, er pga disse bleieavtalene de har... På kiwi får man hver 4. liberopakke gratis, og på rimi/ica får man hver 5. pamperspakke gratis..
selfangerkjerringa Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hm - jeg handlet bleier på rimi i ettermiddag, da var det "ta fire, betal for tre" på alle pampers-bleier
Nr-3-i-Magen Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Pampers 3-6 kg på ica koster 46 kr. Sinnsykt dyrt! Selv med bleieavtalen er de 150% dyrere enn på rema, der koster det 20 kr.
Nr-3-i-Magen Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Det er forresten hver 4. gratis på ica...
selfangerkjerringa Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 I og med at nærbutikken min (10 min gange) VIRKELIG er en gammeldags nærbutikk og bare fører to typer libero, punktum (og jentene mine tåler bare pampers) så må jeg kjøre inn til sentrum for å handle bleier. Der kan jeg velge mellom rimi og mega. Skal jeg være vill og gal og handle på en rema-butikk må jeg kjøre en halvtime, og da går vel vinninga opp i spinninga med ekstra bensinutgifter tenker jeg. Dermed blir det altså rimi eller mega på meg - uansett pris Sånn er det å bo i Ytre Langtvekkistan, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå