Gå til innhold

Jeg har ikke delt foreldreansver........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble gjort en feil på trygdekontoret da han skulle skrive under at han var faren, de informerte han ikke om delt foreldreansvar, jeg gjorde det heller ikke. Det ble ikke gjort på sykehuset pga at han var ikke med på fødselen.

Grunnen var at forholdet mellom oss var utrolig dårlig og han var psykisk ustabil, defor informerte jeg han ikke om dette. Han har kommet å gått som han ville for å se sønnen, det er 6 mnd siden jeg har sett eller hørt fra han. Jeg er innkalt på mekling om 2 uker, han har krevd det.

Hvordan stiller det seg om han vil ha foreldre ansvaret nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare lot være å skrive under på papirene, og ble ikke no mer snakk om det

Skrevet

vil han ha foreldreansvar så kan han søke om det, som regel da får han det enten du vil eller ikke vistnok.. men har jo ikke allverden å si da...

Skrevet

jeg snakket med en advokat om dette og hun anbefalte meg og ikke gi faren delt foraldre ansvar siden han altid skal true seg til ting i stedet for og sammarbeide.

hun sa at ble det rettsak fikk han det nok, men hva er skjansen for at han gidder det?? som sakt det har ikke allverden og si.

å når din barnefar er psykisk ustabil så er det god grunn til og ikke gi han det.

en rettsak er ikke skummel, men det er ikke noe gøy og ikke få reist på ferie fordi pappaen nekter og skrive under på passet.

Skrevet

pappan her har heller ikke delt foreldreansvar.... da må han gå rettens vei ja..

Skrevet

Her kom de inn på rommet vårt på føden kl 0630 på morningen og sa vi måtte skrive under på delt foreldreansvar. Da jeg spurte hva det innebar så kunne ikke vedkommede svare. Hun bare sa at det var viktig at vi skrev under og at vi gjorde det med en gang. Så følte meg litt presset da, pluss jeg var halveis inni drømmeland og hadde sikkert skrevet under på hva som helst for å få lov til å legge hodet på puten igjen..

Skrevet

hallo?? har han delt foreldreansvar nå?? eg hadde virkelig klagd på dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...